19 Ekim 2014 Pazar

Renkli tığişi çantam ve yapımı


Şeytanın bacağını kırıp ,nihayet bloguma paylaşımda bulunmaya karar vermiş bulunuyorum.Çok uzun bir ara olmuş farkındayım,özür dilerim :) Arayı nasıl kapatırım onu bilmiyorum işte.Neyse bir yerden başlamak lazım.
Çok severek yaptığım çantayı paylaşmaya karar verdim ,sanırım arkası da gelcek.
Gelelim örneye,çok bilindik african flower örneği ile ördüm,Youtube'ye yazarsan videolu anlatımı çıkacaktır.Enini yedi motif ile yaptım,genişliği size kalmış.Uzunluğu da yine size kalmıs,ben üç sıra yaptım.
İp olarak Anchor -Fantastik kullandım,tığ numaram da 2mm.
Dip kısmını parçaları birleştirdikten sonra yaptım,ağız kısmını da o şekilde yaptım.Askı için de önce istediğim uzunlukta zincir çekip,üç sıra ikili trabzan ördüm.Sanırım şirin oldu,çünkü sahibi çok sevdi.Şimdilik bu kadar devamı gelicek. 
Keyifli bir hafta diliyorum!!!

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Semracım. Şu yağmurlu havalara inat, içimi açtı el emeği çiçeklerin ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevdiğim bir motif... ben de battaniye ördüm bu motiften...

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş ellerinize sağlık.
    sevgili Emine öztürkün battaniyesini de az önce gördüm motif her yerde süper duruyor.

    YanıtlaSil
  4. Yazınızı görünce çok mutlu oldum,çanta bir harika ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bende kendime örmek istiyordum bu yazı daha da heveslendirdi,umarım en kısa zamanda başlarım.Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!