25 Ocak 2009 Pazar

Dedeme mektup ...


Sen gideli tam altı yıl oldu dedem.Sensiz kocaman altı yıl.Gittiğin yerde mutlumusun?Burda mevsim kış.Üşüyormusun dedem,kasketini taktın mı,tabakanda tütün var mı?Ah seni ne kadar özledim bir bilsen.En güzel masalları sen anladırdın bize,en çok harçlık sen verirdin,hep cana yakın güler yüzlü dedem,benim en iyi dostum ,sırtaşım dedem,bizi hep sevgiyle kucaklayan kocababam yani" kocupkam"benim...
Kalbimin en derin yerinde sen varsın.Özlemim sana kavuşuncaya kadar bitmeyecek dedem.Beni görüyormusun,duyuyormusun ?
Bak "ak kızın pak kızın" bana hep öyle derdin ya,seni çok özledi.Biricik güzel dedem rahat uyu sen .Birgün elbet kavuşacağız.
Mekanın cennet olsun !!!

Ak kızın pak kızın...

24 yorum:

  1. Allah rahmet eğlesin.Bol bol oku ona.Aile büyükleri unutulmuyor değil mi?

    YanıtlaSil
  2. enerjicim-amin canım.dedemle bambaşka bir ilişkimiz vardı.çok başka bir insandı.onu özlüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Benim için de dedem aynı şekilde aşırı değerliydi onu kaybetmenin içimdeki üzüntünün ve özlemin tarifi gerçekten de yok :( Allah rahmet eğlesin..

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin canim,,..kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bende annemi çok ama çok özlüyorum.Nur içinde yatsınlar...Hayat işte.

    YanıtlaSil
  6. mekanı cennet olsun canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. mekanı cennet olsun ne kadar şanslısın ki dede sevgisi tadmışşsın ben ne yazık ki hiç bir dedemi görmedim :(

    YanıtlaSil
  8. canım Alllah rahmet eylesin.benim için de dedem ve anneannem ayrı değerlidir.İkisini de kaybettim.Dedemin de 6 yıl oldu.O kadar çok özlüyorum ki.Okuyunca çok duygulandım.Eminim onlarda hissediyorlardır.Mekanları cennet olsun...

    YanıtlaSil
  9. *pammuk ne şanslıyız dede sevgisi tattığımız için.

    *askınay teşekkürler canım sana da kucak dolusu sevgiler..

    *mallacım allah sana sabır versin.yüreğime bir acı saplanıyor duyunca.çok zor ama allah sabrını veriyor..

    *neslihancım amin

    *nalancım amin.

    *yaşamladans allah dedenide ananenide rahmet eylesin.mekanları cennet olsun...

    YanıtlaSil
  10. canım kardeşimmmm... Dedecığimizi bende çok özlüyorum o dunyanın en tatlı kocababasıydı. Mekanı cennet olsun. Ablannnn

    YanıtlaSil
  11. allah rahmet eylesin, çok iyi bir dede olduğu belli elbet birgün hepimiz sevdiklerimizle kavuşacağız

    YanıtlaSil
  12. Allah rahmet eylesin...Mekanı ebedi cennet olsunn...

    YanıtlaSil
  13. Ablam AH Ablam beni yine aglatmayi basardin .Ya dedemi ozlemek az demek ona sarilmak kel kafasini opmek ve yavrularim demesini cok ama cok ozledim.
    Demek ki 6 yil gecti ve ozlemimis daha cok arti ama o her zaman bizim yanimizda,
    Canim dedegim benim cennet icinde yat.

    YanıtlaSil
  14. mekanı cennet olsun dedenin canım..

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  15. ALLAH Rahmet eylesin canım sen dedeni tanımış onunla vakit geçirmişsin ben iki dedemide tanımadım annem ve bababm evlenmeden iki dedemde vefat etmiş annanemdide tanımadım...sadece bababannem vardı oda memlekette çok sık görüşemedikoysa ne çok isterdim dedeler ninelerle yaşamak onlarda kalmak...ahh sığınıp kaçıcağım bi yerimin olmasını beni savunmalarını ne çok isterdim ama şimdi kızımın hem dedeleri hem nineleri var onunla avutuyorum kendimi görüşmek üzere canım hoşçakal

    YanıtlaSil
  16. Allah rahmet eylesin Semracım.Mekanı cennet olsun.Bende annanemi dedemi unutamam,nur içinde yatsınlar inşallah.

    YanıtlaSil
  17. yıllar geçsede onu asla unutmiycam asla.dünden beri yazını okuyup ağlıyorum. dedemi çok özledimmm. Elvan....

    YanıtlaSil
  18. Benim hiç dedem olmadı, yaşamadım hiç bu duyguyu benden evvel vefat ettikleri için. Hep bi eksiklik duymuşumdur bu durumdan. Bu yüzden belkide çok duygulandım :(
    Allah mekanını cennet eylesin..

    YanıtlaSil
  19. *abla şimdi ne kadar şanslı çocuklar olduğumuzu anlıyorum.onun sevgisiyle büyümek bizi de sevgi dolu birer insan yaptı...

    *gece amin canım

    *ronaldinho teşekkürler canım

    *nermincim duygularımız karşılıklı canım.keşke sarıla bilsek öpsek....

    *dilekçim amin hepsinin yeri cennet olsun...

    *şirincim amin

    *gamzeli anne keşke tanısaymışın büyüklerini ama olsun bak kızın ne kadar şanslı...hem dedeleri hem büyk anneleri var

    *abla hayatta ölüm de var işte yakıştıramasak ta konduramasak ta...

    *belkısçım canım benim aslında ki mseyi duygulandırmak istemedim sadece içimden geçenleri ve hissettiklerimi yazdım...

    YanıtlaSil
  20. Bir gün kavuşacağız mutlaka sevip te kaybettiklerimize. aksini düşünmek bile istemiyorum... allah rahmet eylesin yeri mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  21. amin gülcancım.insan elinde olmadan çok özlüyor.hele senin acın daha çok taze...

    YanıtlaSil
  22. bnmde dedem vefat etti cok özlüorum onuu coookkk :(

    YanıtlaSil
  23. bnmde dedem vefat etti cok özlüorum onuu coookkk :(

    YanıtlaSil
  24. ben dedemi 21 gün oluyo kaybedeli cok acı bişe allahım sabırlar versin cümlemize dedem unutulmuyosun dedem yattığın yer nurla dolsun özlüyorum melegim hemde cok...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!