6 Nisan 2016 Çarşamba

4 Nisan 2016 Pazartesi

Ben her bahar aşık olurum(Gölyazı ve Suuçtu Şelalesinden notlar)

Ben her bahar aşık olurum . Masmavi gökyüzüne,sıcacık parlayan güneşe,yeşeren ağaçlara,çiçeklere,böceklere.İşte o zaman atın beni kırlara.Atın ve unutun mümkünse.Bütün gün bırakın beni oralarda . Çimenlere uzanıp yatayım , kuşlar ötsün başımın üstünde,rüzgar ılık ılık essin.
12472423_10153988140898548_30734862419627803_n

12718008_10153988138428548_121594503069340773_n
Haftasonu geleneksel bahar gezilerimize başladık.Nereye gitsek derken bir anda kendimizi Mustafakemalpaşa yollarında bulduk .İstikamet Suuçtu Şelalesi oldu.Yıllar önce yeni evlendiğimizde gitmiştik.O zaman kuyrukçuklarımız yoktu.Bu sefer onlarla gittik.Güzel bir gün geçirdik .Zaten doğa bizim için mutluluk kaynağı olduğundan, daima bu tür gezilerden memnun kalıyoruz . Şelalenin çevresinde masalar var,rahatlıkla piknik yapabilirsiniz.Biz zar zor bir yer bulup mangalımızı yakıp ,çayımızı demledik.Şelalenin çevresi ne yazık ki bakımsız ve azcık pis,çünkü biz pis bir milletiz maalesef .Yerde istemediğin kadar çöp vardı.İşte bunu hiç sevmiyorum,böyleyiz işte .Doğaya sıfır saygılı.
12809734_10153988138533548_1227169530732226491_n
Çevrede ilginç ağaçlar vardı.İlk defa üzerinde mantarlar bulunan bir ağaç gördüm.
12932648_10153988138508548_6674904836210898399_n
Şelalenin çok yakınına gitme imkanı var.Tabii çok dikkatli olmak lazım,çünkü taşlar çok kaygan.
12524124_10153988140843548_6409591225334908152_n

12963515_10153988140903548_8953032387937377137_n

12920473_10153988137983548_9044027255312999511_n
Çiçek böcek  ne ararsan var.Tabii ki kır çiçeği toplamayı ihmal etmedim.
12592256_10153988138558548_3243085078685787191_n

12963902_10153988139708548_8879298997694204876_n
Topladığım çiçekçiklerim evime neşe getirdi.Çok güzel değiller mi sizce ?!?
IMG_8321
Dönüşte gezmeye doymamış olmalıyız ki babamız Gölyazı'ya çevirdi rotayı.
12923187_10153988137143548_652929571562765785_n
Akşam üstü gittiğimiz için çok kalabalık değil di ,ama burası da pisti kardeşim.Ne demişler nerede çokluk, orada b...k.
IMG_8313

IMG_8312

12938294_10153988136973548_7041385135381359967_n

12923273_10153988137428548_97924612483894140_n

12963762_10153988136838548_6211222961086389011_n

12963607_10153988137073548_1274853128123633049_n


Günbatımını  yakaladık bu sefer.Biraz gezinip ,gözleme yiyip  ve Ahmet amcadan yumurtalarımızı   aldıktan sonra eve döndük.Şimdilik bu kadar.Çok uzun ara vermişim farkındayım ama bir türlü oturup yazamadım.Umarım nisanda daha iyi performans gösteririm.Sağlıcakla kalın !
Daha ayrıntılı Gölyazı post'um BURDA12936776_10153988137258548_5140170090949319998_n

10 Mart 2016 Perşembe

Tavşan yapmaya devam-Amigurumi Bunny

Tavşancık yapmaya devam . Bıkana kadar devam edecek sanırım . İyim bu arada . Dolu dizgin baharın tadını çıkarıyorum . Çok geziyorum,çok spor yapıyorum . Arkadaşlarımla her gün dışarıdayım . Bol lak lak,bol gülmeler,hep iyi geliyor ruhuma.Tavşinin yapımını vermek isterdim ama satış yapan arkadaşlarım var etik olmaz . Anladınız beni di mi ?!?

1

2
010
collage
009

3
 
015

Bitanecik bahar fotoğrafı da paylaşayım finalde. Yiyip bitirebilirsiniz beni . Evet suçluyum , kopardım bu bahar dalını , çünkü zaten bahçede kendiliğinden çıktı bazı ağaçlar ve meyve vermiyorlar . Aşılamak lazım, de kime ne . Frezyalar da çıktı yaşasın , ev mis gibi kokuyor . Çiçek mutluluktur bence . Hadi kalın sağlıcakla !!! Siz insanları kırmayın , hayvanlara eziyet etmeyin yeter.

Kullandığım ip - "Nako-Pırlanta" , tığ No: 2,5 mm.

29 Şubat 2016 Pazartesi

Sağım solum tavşan

003
Sağım solum tavşan,bu ara örmekten en çok zevk aldığım şey.Tembellik diz boyu aslında.Aklımda projeler,planlar ,hayaller havada kırk takla atıyor.Cambaz beynim böyle işte . İyi miyim ??? İyim galiba.Ya da adettendir ya öyle demek.Aklımda ki hayaller bu yaz gerçekleşmeden bana huzur yok :))
Yazacak bir şey bulamıyorum sevgili okur.Bazen tükenir ya kelimeler "WORDLESS" olur ya.Öyle işte.Çok şey söylemek istersin ,söyleyemezsin.Dünyaya delice haykırmak istersin, haykıramazsın .Neyi mi ben de bilmiyorum ,sorun bu.Hani kaybolursan ya bazen,hiç bilmediğin bir şehirde ama bu hoşuna gider.Bilmediğin sokaklarda gezinmek ,yeni yerler görmek.Benim ki de öyle işte.Kayboldum ama kaybolmaktan memnunum. İlişmeyin şimdilik bana,iyim ben böyle.
Bu kadın yine garip yazmış dediğinizi duyuyorum ona göre hi hi.
Kalın sağlıcakla !!!
001

006
009
010
013

15 Şubat 2016 Pazartesi

Bahar gelmiş - hoş gelmiş

1
3
4
2 Bahar gelmiş-Hoş gelmiş! Ne iyi etti de geldi.Ruhum coştu.Kanım kaynıyor.Tüm hücrelerim mutlu mesut.Yeni bişeyler yapmanın zamanı.Bir kaç gün önce çok severek takip ettiğim BYHAAFNER 'in instagram hesabında gördüğüm battaniyeye vuruldum.Çarşıya çıkıldı ,ipler alındı ve start verildi.Bu sefer "NAKO-BABY SOFT" aldım.Bambu karışımlı bir ip,resmen bayıldım ,yumuşacık ,örmesi de kolay.Renkleri de şahane.Yani yeni bir ip keşfettim.Biraz pahalı diğer iplere göre ama tam istediğim görüntüyü elde edince önemli değil.Zaten iplere ciddi bir yatırım yaptığım doğru.Neyse ki bir şekilde değerlendiriyorum.Bende durum bu.Örneği minicik fotodan çıkarttım,yani pattern yok elimde hatta biraz hatalı ama idare eder .Valönlu gibi durduğuna bakmayın.Birleştirince gidiyor o kusur.
Yine güncellenmeyi unutuyorum.Şimdi baharda  yine iyice şapşileşirim ben.İdare edin :))
 Herkese güzel bir hafta diliyorum !!! Sağlıcakla kalın!

28 Ocak 2016 Perşembe

Yenilenmek iyidir

Selam blogçuğum .Biraz yenilenmek iyidir diye düşünüyorum.Bu ara her yer aynı tarz oyuncak kaynıyor.Akşam oturdum kutu kafalar çizdim .Hem de bir sürü.Pandası,kedisi,köpeği.Hep aynı şeyi yapınca sıkılıyorum.Bir sürü planlar,bir sürü hayaller var kafamda.Hepsi olsun istiyorum.Plan yaptıkça heyecanlanıyorum.Güzel bir şeyler olacak hayatımda bunu hissediyorum. ve en önemlisi çabalıyorum.Eminim herkesin hayal ettiği,yapmak istediği bir şeyler var bu hayatta.Benim de var ve artık olmaları için atağa geçmem lazım.Biraz sihir ve biraz peri tonuzuna ihtiyacım var bu ara.
006

007

004
Hayal etmekten korkmayın,hata yapmaktan korkmayın.Hayatınız belki alt üst olacak diye endişelenmeyin,ne biliyorsunuz altının üstten daha iyi olmadığını.Hem neydi insanlar hatalarından öğrenmiyormuydu doğruları.Ah ne bilge bir şahıs oldum bu ara ha ah ha.En çok kendimle dalga geçmeyi seviyorum.Bazen aynada gördüğüm o kadınla konuşuyorum .Pşşt naber diyorum gülümsüyorum ona.Mutsuz ise bırak mutsuzluğu sana yakışmıyor diyorum.O da bana gülümsüyor.Hiç beklemeyin dışarıdan biri gelip size bunları söylesin.Kendi ilacın kendin ol.
Dün aynada bir kadın gördüm,biraz endişeli,biraz telaşlı .Güzel de geldi gözüme .sevdim onu. Cesaretlendirdim onu.yapmak istediğin şeyi yap dedim ona.O da tamam dedi . E hadi yolun açık olsun kadın.Yolun yarısını geçtin çoktan,kalan ömründe  olmak istediğin o yere varmak için acele et.Hayat kısa,kuşlar uçuyor.
Kalın sağlıcakla !!!

25 Ocak 2016 Pazartesi

Bursa Tofaş Araba Müzesinden notlar

114
Dün Araba müzesini gezdik demiştim ya . Fotoğraf makinem yanımdayken bir iki fotoğraf çektim . Belki müze ile ilgili fikir edinirsiniz. Şimdi şu fotoğrafı ergen Efo görünce ne eder bilmiyorum. Muhtemelen bana çok kızar,çünkü ergenler fotoğraf çektirmeyi sevmiyor bu net.Artık benle gezmeyi de sevmediğini düşünüyorum.Elimi tutmuyor artık.Beni sadece evdeyken öpüyor.Benimle eğleniyor.Üstüme zıplıyor.Sanırım hep bu hormonlardan ötürü.Çocuklar çok çabuk büyüyor.Beyaz bulutumsun sen benim,nasıl çok seviyorum bir bilsen.Bu arada artık beni geçti.Küçük anne ünvanını hak ediyorum artık :)
011
Müzenin ilk bölümünde bu karelerle karşılaşacaksınız.
012
Eskilere yolculuk dedikleri şey ...Nalbantçısı ,faytoncusu,tekerlekçisi hepsi var.
018

024
Bir bölümü sırf bu eski taşıma arabalarına ayırmışlar.
027
Hepsi Türkiye'nin farklı bölgelerinden getirilmiş.
029
031

037
Ve karşınızda ilk Murat - 1971 yapımı.
039
Mavi kartal
040
Ayrıca Tofaş'ın ürettiği diğer arabalardan örnekler var.Biri pek meraklı inceliyor.Bu erkekler hep mi aynı.Bunların genlerinde bir araba sevdası var :)
003
Kısacık özetle ve fotoğraflarla böyle bir şey müzenin içi.Giriş ücretsizdir.
Sırada Göç müzesi var.Haftaya da oraya gideceğiz  .Orada duygusal anlar yaşayacağım sanırım .Bizim göç hikayemiz varmış.
Ülkelerini zorunlu göç yüzünden terk eden insanlara kızmayın lütfen.Yaşamadan bilemezsiniz nasıl birşey olduğunu ,ben biliyorum,hep bir yürek acısıdır göçmenlik.Nereye ait olduğunu hiç bir zaman bilemiyorsun .
Çok güzel bir hafta olsun !!!