30 Kasım 2014 Pazar

Kağıttan kar tanesi yapımı

Her ne kadar garip eleştiriler alsamda ,ben çok büyük bir keyifle yılbaşı temalı çalışmalarıma devam ediyorum.Diyeceksiniz ki bunlarla nasıl tepki alırsınız.Maalesef iki yılbaşı süsü yaptım diye bazı zihniyetler dinimi sorgulamaya cüret etti,yok günah dedi.Fazla yoruma gerek yok.Yazılacak çok şey var ama ben kimseye kendimi anlatmak zorunda değilim .Burda bulunmamın tek sebebi kendimce keyifle ve bana mutluluk veren şeyleri paylaşmak.
Kar tanesi benim için bir mucize,yeryüzünde hiç bir tanesi bir birine benzemiyor,gökyüzünden inerken hiç biri bir birine deymiyor.İşte bu mucize değil de ne...
Kar yağsın istiyorum artık.özlüyorum karlı kışları,karlı memleket çocuğuyum ben.
Kek kağıtlarıyla minik bir deneme yaptım ve çok hoşuma gitti.Farklı desenli kağıtlarla da çok hoş duracaktır.
  Kötü kapkaranlık kalpler sayfama uğramasın lütfen !!!

9 yorum:

  1. Boş ver canım sen.. benim kız çocuğumun üzerinden ne sapkın küfürlü mesajlar bırakan oldu.. bir ara çok moralim bozuldu uzunca bir müddet blogumu açamadım, alt üstü kızımla yaptığım ufak bir faaliyet paylaşmıştım oysaki.. üstelik bu kişi yorumunu "anonim" yazıyor. iki defa başıma geldi yorumları tabii ki de sildim ama moralimi de sıfırlara indirdi. hiç kimseyle paylaşmamıştım eşime bile söylemeye çekindim.. bu sapkın kişilerin bir şekilde cezalandırılmasını çok isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun canım insanın yüreği karanlıklı olunca asla güzellikleri göremez,bırakalım da o kör karanlık kuyuda dilediklerini yapsınlar ama bize bulaşmasınlar :(((

      Sil
  2. Bir garip oldu insanlar. !!!! Ben de kar tanelerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar. Teşekkürler . Ben de merak ediyordum deneyeceğim bakalım. Yapılış sırasına numara koysanız daha iyi olurmuş sanki:)))

    YanıtlaSil
  4. Ben bayılıyorum senin yaptıklarına, enerjine, güler yüzüne, samimiyetine!!! Bu kar tanelerine de bayıldım mesela:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller, ellerinize sağlık! En kısa zamnda deneyeceğim... Eğer övgüden yoksun, art niyetli insanların kötü eleştirilerini dikkate alıp küsseydik paylaşımlardan, sizin gibi yaratıcı insanların ellerinden çıkan güzelliklerden mahrum kalırdık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kar taneleri çok cici,çocukluğumdan anımsıyorum,farklı bir çok versiyonlarını çok yapardık..
    Bazı kendini bilmezleri ne olur takma kafana ablacım,öpücükler.

    YanıtlaSil
  7. Cook güzel bir calisma olmus yine.Kücükken oglumla yapip,pencereye yapistirirdik.Burda kar cok az yagdigi icin,süs olarak kis boyu dururdu.
    Elinize saglik.

    YanıtlaSil
  8. Really awesome with the followers like it very much!!

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!