10 Şubat 2017 Cuma

Pofuş Ayıcık bere yapımı

DSC_0107

DSC_0108

Hello !!! İlk defa bu iple bir şeyler örüyorum (KARTOPU - ANA KUZUSU)  . Netice çok başarılı oldu , fakat gerçekten örmesi biraz zahmetli . Sıra ve sayı takibi çok zor . Nasıl bitti , kaç sırra ördüm bende bilmiyorum . Bir önce ki postta tarifini ettiğim bereyle aynı mantıkla yaptım . Yine 4 zincir çekip kapattım , içene aldığı kadar ikili trabzan yaptım , sonraki bir kaç sırada devamlı artırdım . Kulaklar için , iki sıra daire ördüm ve berenin iki yanına diktim , daha sonra siyah iple gözleri ve burnu işledim . Bu yetişkin boy oldu , tam olarak bir tane tam ipi kullandım .
Yaptığım kişi de çok beğendi . Gerçekten yumoş bir şey oldu . Sanırım bir Amigurumi kuzucuk da öreceğim . Unutmadan tığ numarasını da vereyim , 3,5 mm ile ördüm .
MUTLU HAFTA SONU !!!
DSC_0111

11 yorum:

  1. http://machdizle.org/ canlı maç izle, hd maç izle, lig tv izle, lig tv canlı izle, mac hd izle, machdizle.org, machdizle.com, kesintisiz maç izle, beinsport canlı izle 2017, 2017 en iyi canlı maç sitesi, canlı maç sitesi, canlı yayin maç sitesi, lig tv canlı izle 2017, justintv machdizle.org, tivibu canlı izle,

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş çok tatlı görünüyor ellerinize sağlık ^^ Bu arada blogunuzu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
  3. Hasır çantanızdan örmeye başlıcamda size zahmet dönerekmi ördünüz yoksa iki parça ayrı ayrı örüp diktiniz mi çok teşekkürler.Meltem

    YanıtlaSil
  4. Semra hanımcım sizi bekliyorum başlamak için ipler hazır günlerdir lütfen

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!