1 Şubat 2015 Pazar

Kolay örgü kalp yapımı

Dün gece deli gibi esen rüzgar sinirlerimi harap etti.Bu kalpler işte o anda sırf oyalanmak için örüldü.Yapımını yanılmıyorsam daha önce Pinterest'te görmüştüm.
 İnanılmaz kolay bir yapımı var.Önce 12 zincir çekiyoruz ve 6 sıra sık iğne yapıyoruz.7. sıraya geldiğimizde sadece 6 ilmek örüyoruz ve bu şekilde yine 6 sıra yaparak bitiriyoruz.Tarif ettiğimden bir parça daha örüyoruz.Yani şekil itibarıyla  L'e şekli olan iki parça örüyoruz. 

 Sonra parçaları üst üste koyup kenarlarını tutturarak sık iğne geçiyoruz.
 Bitirmeden önce pofuduk dursun diye içine elyaf dolduruyoruz.
İşte bu kadar basit.Bunu büyütüp kalp şeklinde yastık bile yapılabilir.Önemli olan eşit sayıda ilmek olması,büyüklüğü size kalmış yani.
İp:Nako Vizon
Tığ numarası:2,5 mm
Planladığımız Oylat gezisini iptal etmek zorunda kaldık.Bursa Bursa olalı böyle rüzgar görmemiştir,maalesef can kaybı da var.Dilerim bir an önce rüzgar diner.Lodos serseme çevirdi bizi.İki gecedir nerdeyse uyumuyoruz ailece.Bu gece son olsun ve dinsin bu fırtına.
Sağlıcakla kalın...

12 yorum:

  1. Sayenizde örgü örmeye daha çok heveslendim :) Yeni yeni örgüye merak salmış biri olarak tığ ve ip numarasını da verebilirseniz çok sevinirim. Umarım hava bir an önce düzelir Antalya da aynı durumda fırtına yağmur bu havada yapılabilecek en güzel şey sıcak birşeyler içip örgü örmek sanırım. :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler-nako vizon,2,5mm elimde kalan ipler yaptım yani bere için kullandığım iplerden

      Sil
  2. Çok tatlı ve kolay olmuşlar :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Smilenam hala o kadar çok rüzgar esiyor ki insan korkuyor. Demin dışarı çıkmıştım uçacağım zannettim :)
    Çok tatlı olmuşlar bu minik işler bir çok yerde kullanılabilir, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Amigurimi kalplerden yapamadım henüz ama bunlar süper kolaymış mutlaka yapacağım 😊 ellerine sağlık harikalar 😍

    YanıtlaSil
  5. Allahım ne kolaymış, ne zamandır düşünüyordum böyle bir kalp yapmayı, kafama yattı valla, yaparım ben bundan, hem de büyüğünden :)
    Çoook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. görsel cok kolay ama uygulamaya gelınce terleyen eller vıcvıc seslerı ooo yoo :))) ellerıne saglık canım

    YanıtlaSil
  8. Öyle güzel anlatmışsınız ki yapılışını ,ben tığ işini yeni öğrenmeme rağmen yaptım (yani zincir çekmeyi yeni öğrendim ,öyle diyelim.)Çok sevimli oldular öpüp duruyorum onları çok teşekkür ederim paylaştığınız için.İnsanın bir şeyler becerebildiğini görmesi süper bir duygu

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!