26 Temmuz 2017 Çarşamba

Örgü atlet yapımı

Hello blog dostlarım . Bu güzel bluzu ne zaman gördüm , vuruldum . Canım Çiğdemim yapmıştı , pek de güzel örmüştü. Hemen ipleri aldım ve artık benim de bir tane hippi bluzum var . Uzun zamandır hazır , paylaşılmayı bekliyor . Huzurunuza çıkmaya , kısmet bugüneymiş . Neticeden çok memnunum , bir önceki postta kullandığım ipin aynısını kullandım "Catania" . Gerçekten şahane bir ip . İnce , yumuşak , örümü keyifli . Bluzun orjinali biraz daha kalın iple yapılmış , bu ip biraz ince kaldığı için ben iki sıra örneği büyüttüm , irice olduğumdan değil tabii ki canım sende , kemiklerim iri .
Örneğin bir şeması yok aslında . Ben Çiğdem arkadaşımın  sayfasından bakarak çıkardım .  Önce 6 zincir çekerek başladım . İlk sırada içine 8 ikili trabzan yaptım . İkinci sırada her yuvaya bir ikili trabzan ve her trabzanın arasına bir zincir çektim . Sonraki sırada yine trabzan çektim fakat aralarına 2 zincir ördüm . Bundan sonraki sırada kareyi oluşturmak içi bir yuvaya 3 trabzan  arasına 2 zincir ve tekrar 3 trabzan , aralara da 3 üçlü trabzan ördüm . Sonraki sırada da görüldüğü şekilde devam ettim . Fotoğrafları detaylı incelerseniz nasıl devam ettiğimi göreceksiniz . Toplamda 8 motif örüyoruz . Hepsini ördükten sonra , arkadan her yuvaya karşılıklı gelecek şekilde birleştirdim . Birleşme bittikten sonra bir sıra ikili trabzan ile bordür yaptım . Bordür den sonra bir sıra aralıklı trabzan yapıp sık iğne ile bitirdim . En son püskülleri yaptım . Ben dört eşit ip keserek yaptım , kıvırınca 8 tane oldular , bence yeterli . Askıları da boyuma göre yine sık iğne ile yaptım . Her renkten bej hariç birer adet aldım ,bejden yanılmıyorsam 3 adet aldım fakat hepsinden arttı . Tığ olarak 2,5 mm . ile ördüm . Dilerseniz Çiğdemimin hesabına da bakın ,orada da var motifin detayları . BURAYA tıklarsanız bulursunuz . Verebileceğim detaylar bunlar . Umarım yardımcı olabilmişimdir . Takılırsanız sorun lütfen . Fotoğrafımı çekecek birini bulabilirsem üzerimdeyken de paylaşırım  .
DSC_0497
DSC_0528

DSC_0510
DSC_0501
DSC_0499


DSC_0498

20225456_109241789712717_1216791469344423936_n(1)

4 yorum:

  1. harika olmuş ellerine sağlık bende hemen yapıcam

    YanıtlaSil
  2. çeyizlik patik satışı yapmaktayım ilgilenen olursa yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  3. Pintereste sürekli karşıma çıkan örneği sayfanızda rastlamak çok güzel elinize sağlık inşallah birgün banada örmek nasip olur:)

    YanıtlaSil
  4. I love it! How big is each square? Thank you.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!