28 Şubat 2015 Cumartesi

Yumurtalar için şapka yapalım mı???

Çok severek takip ettiğim Yvestown 'un blogunda daha önce gördüğüm bu şirin şapşi şapkalardan dün nihayet yaptım.Gerçekten çok sevimliler.Yarın oğlanlara kahvaltıda sürpriz yapıcam.Eminim çok sevecekler :)


Yapımı son derece kolay.Önce 4 zincir çektim,kapattım.Sonra içine 6 sık iğne yaptım,sonraki sırada iki katına çıkarttım sayıları.Üçüncü sırada da  aynı şeyi yaptım ve yaklaşık dokuz sırada bitirdim.Her iki yana kulaklık ördüm,bağlamak için ip bıraktım,tepeye de ponpon yapıp diktim.İşte bu kadar basit ve hızlı bir yapımı var.Haydi siz de deneyin.Çok eğlenceli ..
Mutluluklarla dolu bir cumartesi olsun !!!

6 yorum:

  1. muhteşemler :) biz de gelelim mi kahvaltıya :) ellerinize sağlık

    hayatisusle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. ayyy valla bizde yapalım semre hanımcımmmm :)
    umarım yapabilirim. :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli Baba Marta'lar olması dileğiyle...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!