27 Şubat 2015 Cuma

Cuma projesi

 Merhaba blogum.Bir gün yazmasam eksiklik hissediyorum nedense.
 Bugün bir arkadaşımın isteği üzere bu dantelden yapmaya başladım.değişik bişey yapmak iyi geliyor.
Daha önce "Anchor-Fantastic" ile yapmıştım ama piyasada bulunmuyormuş artık ve çok aramama rağmen beyaz hiç bir yerde kalmamış.Bende ondan biraz daha ince olan"Ulukardeşler" diye bir ip aldım.Güzel bir ip,merserize gibi.Ayrıca bir çok rengi var.


 Benden haberler böyle.Güzel bir cuma dilerim.Bahar geldi galiba ,iki gündür hava mis gibi...
MUTLU HAFTASONU !!!



16 yorum:

  1. bu mavi kenarlı şey harika ...acaba bunun yapılışınıda verecekmisiniz...bende sizin sayenizde tığa başlayanlardanım acemi tayfasından yani ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı fotoğraf ekliycama ama anlatmayla olacak bişey değil ben de fotoya bakarak örüyorum elimde pattern yok :(

      Sil
    2. tamam solun sabırsızlıkla beklicem...

      Sil
  2. sen yaz seni okumak büyük keyif :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aylincim bende seviyorum ve keyif alıyorum sayfandan,sevgilerimle

      Sil
  3. Ben de seni buralarda göremeyince eksiklik hissediyorum... Bu modeli çok seviyorum ama hiç yapmaya yeltenmiyorum çünkü daha üstesinden gelmem için beni bekleyen çok sayıda el işim var 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beraber yapalım olmaz mı :)
      Öpüyorum kocaman

      Sil
    2. Hem de çok güzel olur :)

      Sil
  4. Bayılıyorum şu gül kondurduğun işlere, öyle güzeller ki, ellerine sağlık, haftasonunuz güzel geçsin...

    YanıtlaSil
  5. merhaba smilena .Bende resimde gördüğüm dantel sepetin yaplışını merak ediyorum mümkünse paylaşırmısın teşekkürlerhttp://yasmininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben yapmadım maalesef hazır almıştım Linensten

      Sil
  6. Sizi zevkle takip ediyorum.2 yıldır genelde her gün uğrarım...Bi ara baya boşlamıştınız ama ..enerji depolamış sınız anlaşılan süper dönüş yaptınız...Takipteyim...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bi ara ,ara vermiştim ,şimdi döndüm burdayım,sevgilerimle

      Sil
  7. Bende alize diva ile ördüm. oda güzel durdu. ellerinize sağlık.

    sevgilerimle;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel Alize Diva da ip stoğum bitsim ona el atıcam :)

      Sil

yorumlarınız için teşekkürler !!!