19 Şubat 2015 Perşembe

Kar tatili dediğin

Ne güzel kar yağdı bu sefer.Hava bugün düne göre çok daha yumuşak.Madem kar tatilindeyiz bizde bir kardan adam yapalım dedik.Zeytin gözlü,havuç burunlu  şapşık bişey yapabildik.


Kar tatili dediğin anne pizzası demek.Bunu tatillerde hep yapıyoruz.
İnstagramda arkadaşımın hesabında ,hasır ipten iki şişle bişeyler yaptığını görünce, hemen bir deneme yaptım.Pek güzel duruyor.
Mimozaları severmisiniz?Ben bayılırım.Mis gibi de kokuyor.
 Dün toplamadığım sümbülleri bugün topladım.Resmen odayı kokuttular.Çiçek mutluluk veren bişey bu kesin.
Neydi sloganımız :"valiye selam,tatile devam"

4 yorum:

  1. Oğluşlar çok tatlı, kardanadam çok şapşik, pizzanın pişmemiş hali bile iştah açıcı, hasır ipten altlık tez vakitte denenecek, sümbülleri ben de çok severim ama seninkilerin de rengi ayrı güzelmiş 😍

    YanıtlaSil
  2. Zeynepçim hasır ipi dene bence tığla olmadıysa iki şişle kesin olur,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Resimler çok güzel, görür görmez gülümsedim bencede tatil pizzasiz olmaz, bugün bizde de pizza vardı. Çiçekler ahh bende çok severim, denemenin sonucunu merak ediyorum, iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  4. o kuzunu kocaman öperim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!