26 Mart 2014 Çarşamba

www.tazedirekt.com -Doğal,taze ve keyifli alışverişin adresi


Geçen cumartesi bizim blog grubu "Tazedirekt"tanıtım etkinliğine davetliydik.Çok keyifli bir buluşmaydı.
Peki Tazedirekt.com nedir- kısacası gıda alışverişinde yepyeni bir çağ başlatan,taptaze,doğal ve katkısız lezzetleri en uygun fiyatlarla kapımıza getiren bir alışveriş sitesidir.Tazedirkt'e benim en çok ilgimi çeken şey et ürünleri oldu, çünkü kendi çifliklerinde büyükbaş ve küçükbaş hayvanlar doğal besinlerle yetiştirilmektedir.
Ürünler soğuk zincir kırılmadan en taze haliyle ulaştırılıyor.Ben dün sipariş verdim ve bugün ürünlerin istediğim saatte kapıdaydı.
Market alışverişi için harcadığımız tüm zamanlar bize kalabilir artık.Ağır market poşetleri taşımak zorunda kalmiycaz,bir tıkla kapımızda istediğimiz saate ulaşıcak.
Etler kolaylıkla derin dondurucuda saklanabilir.Tazeliği renginden belli.Et dışında sebze ve meyve alışverişi de yapabilyorsunuz.Her biri özel ambalajlarda bir tık uzağında.

Ayrıca ilk alıverişte böyle hoş bir hediyeleri var,çook teşekkür ederim.
Şimdilik sadece Bursa ve çevresi bu güzel uygulamadan faydalanabiliyor.Sizde güvenle alış verilinizi burdan kolaylıkla yapabilirsiniz.Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Ünlüler selfie çektirir de biz de çektirmezmiyiz ,hemde alasını yaptık:))
Kitana,Smilena, Hobizu bu da üçümüzün selfiesi.
Poz vermeyi seviyoruz. Tatlı arkadaşlarım benim iyi ki sizi tanımışım.
Annemin eli Zehra ablacımla da poz verdik.
Zuhallimle ikimiz bayılırız böyle poz vermeye,sıcacık arkadaşım beni ❤❤❤
Çok keyifli bir etkinlikti.Tazedirekt ve toplantıyı organize eden arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler !!!