9 Mayıs 2010 Pazar

Sözün bittiği yerdeyim

Ne kadar zormuş sevdiğini toprağa vermek.
Ne kadar zormuş geride kalanları teselli etmek.
Ne kadar zormuş çocuklarıma ölümü anlatmak.
Ne kadar zormuş kokusu hala evdeyken , onun bir daha geri dönmeyeceğini bilmek.
Ne kadar zormuş eşyalarına dokunup kokusunu içine çekmek.
Ne kadar zormuş annesiz almak.
Sözün bittiği yerdeyim.
Yarın annesine sarılamayacak bir çok arkadaşım var.Tüm annelerimize allahtan rahmet diliyorum.Mekanları cennet olsun ,nur içinde yatsınlar.Allah geride kalanlara sağlıklı ömürler versin...


47 yorum:

  1. allah sana hakana ve yavrularına uzun ömürler versin....benimde ilk aklıma gelen berkeye ne diyeceksiniz oldu.hep gidip kalıyodu ya babaanneyle..kıyamammmmm.allah sabır versin arkadaşım...görüşecez inşallah yarın....

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım başınız sağolsun...gerçekten sözün bittiği yer ....eşine ve sana ve yakınlarınıza sabır dilerim canım ...

    YanıtlaSil
  3. çok zor gerçekten:((( mekanları cennet olsun en zoruda bunu çocuklara anlatmak..rabbim sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  4. Zamanlama ne kötü:(( anneler gününe böyle girmek.Başınız sağolsun Allah'tan ailenize sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Basin sagolsun canim,uzuldum, sabirlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. başınız sağolsun semracım.Allah geride kalanlara sağlık ve sabır versin.

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağolsun Semracım.Babam öldüğünde sanki bende onunla toprağa girmişim gibi geldi canım çok yandı ama sonra düşündümki aslında onlar uykularından uyandılar sadece gördükleri rüya veya kabus sona erdi belki öteki taraf çok çok daha güzel bizleriz aslında kötü durumda olan belki polyannacılık oynuyorum ama zaman herşeyin ilacı çocuklarsa büyüklerden daha çabuk kavrıyor ölümü Allah sabır versin Allah anneciğinizin taksiratını affetsin mekanı cennet olsun:((((

    YanıtlaSil
  8. Semra'cım demek sonunda?:(
    Başınız sağ olsun mekanı cennet olsun annenizin.Bundan sonra huzur bulsun inşallah...Size ve tüm sevenlerine de sabır diliyorum...

    YanıtlaSil
  9. başın sağolsun simoşum.allah kalanlara sabır versin.

    YanıtlaSil
  10. Başın sağolsun.Allah sizlere uzun sağlıklı ömür versin.
    İşte bunları düşününce hiç genel olarak anneler günü filan kutlamak
    istemedim bloğumda yüreği acıyan çok insan vardır.Çocuklarını kaybeden anneler annelerini kaybeden çocuklar.Yüzlerindeki hüzün kalplerindeki acı çok fena :(
    Anneler gününüz kutlu olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. NİNEMTEKRAR BAŞIN SAĞ OLSUN.ALLAH VERECEK SABRINI.DUA EDİN YİNE DE SIRALI ÖLÜMLER OLSUN.ALLAH EVLATLARINI BAĞIŞLASIN.

    YanıtlaSil
  12. Allah rahmet eylesın canım,anneler gunun kutou olsun.

    YanıtlaSil
  13. Tekrar başın saolsun semracım :(

    YanıtlaSil
  14. Başınız sağolsun. Allah ona bir Anneler Günü daha görmeyi nasip etmemiş demek ki. Rahmetini esirgemez inşallah.

    YanıtlaSil
  15. Allah sabır versin mekanı cannet olsun canım
    Allah sana ailene sağlıkla uzun ömürler versin canım

    YanıtlaSil
  16. Semracığım başınız sağolsun canım.çok üzüldüm.Allah geride kalanlarınıza sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin canım.

    YanıtlaSil
  17. basın saglolsun smılenacım, ne desek bos.. Allah gerıde kalanlara sabır versın, coculuguna cocuguna bagıslasın..
    Anneler gununu kutluyorum smilenacım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Başınız sağolsun Semracım Allah sabırlar versin:(

    YanıtlaSil
  19. Semra inan çok üzüldüm :( başınız sağolsun.. Mekanı cennet olsun...
    Allah sabırlar versin...

    YanıtlaSil
  20. Başınız sağolsun Smilenacığım...Allah geride kalanlara sabır versin...Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  21. Semra'cım, güzel yürekli güzel arkadaşım, çok üzüldüm:((
    Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun... Ne denilse boş geliyor böyle zamanlarda.. Allah siz kalanlara sabır versin ve evlatlarını sana ve eşine bağışlasın.

    YanıtlaSil
  22. Başınız sağolsun Semracım. Mekanı cennet olsun sizlerede rabbim sabırlar versin :(

    YanıtlaSil
  23. Başınız sağolsun Semra'cım. Allah sabır versin eşine, sana. Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  24. çok sağolun arkadaşlar.allah dualarınızı kabul etsin amin..

    YanıtlaSil
  25. Başınız sağolsun sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  26. Başınız sağ olsun , mekanı cennet olsun , sabır diliyorum

    YanıtlaSil
  27. Başınız sağolsun canım, mekanı cennet olsun, nur içinde yatsın:(Allah kalanlara sabır versin.

    YanıtlaSil
  28. sevgili semra başınız sağolsun allah size ve sevdiklerinize uzun sağlıklı ömürler versin

    YanıtlaSil
  29. semracım başınız sağolsun.onlar aslında ölmüyorlar sadece boyut değiştiriyorlar.toprağa verdiğimiz sadece bedenden ibaret.o ruh yaşıyor.sadece tekrar görememek üzücü olan.ayakta dur ki çocuklarına,eşine güç verebilesin.başınız sağolsun.sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  30. semracım başınız sağolsun.onlar aslında ölmüyorlar sadece boyut değiştiriyorlar.toprağa verdiğimiz sadece bedenden ibaret.o ruh yaşıyor.sadece tekrar görememek üzücü olan.ayakta dur ki çocuklarına,eşine güç verebilesin.başınız sağolsun.sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  31. başınız sağolsun Semracım allah sizlere sabır versin.kayınvalidenin mekanı cennet olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  32. Başınız sağolsun Allah gerıde kalanlara saglık ve uzun omurler versın dilerim mekanı cennet olur Sözün bıttıgı yer...

    YanıtlaSil
  33. Başınız sağolsun canım..Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Smilena Allah size sabır versin, annende umarım yerinde rahat eder.
    İnsanın 1. derece yakınını kaybetmesinin ne demek olduğunu biliyorum. Bu acıyı tattım. Tekrar başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  35. Canım başın sağolsun :( Allah sana eşine ve fındıklara sabır versin...

    Babaannenizin mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  36. Başınız sağolsun.Anneninizin mekanı cennt olsun.Allah sabırlar versin.sözün bittiği yer gerçekten
    :(

    YanıtlaSil
  37. semra başın sağolsun...allah gani gani rahmet eylesin...allah başka acı yaşatmasın....mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  38. Canım Başın sağolsun,Ceylan gidelim diye söylemişti,ama inan tatlım ben daha cenazelere katılamıyorum.Gönlüm ve kalbim seninle,Allah kalan ömrünü sizlere ve yavrularına bağışlasın,Eşine benim adıma baş sağlığı dilersen sevinirim.Seni kucak dolusu sevgi ile öpüyoru.Sabır diliyorum.....

    YanıtlaSil
  39. Başınız sağolsun.Allah rahmet eylesin.....

    YanıtlaSil
  40. Başınız sağolsun.Allah rahmet eğlesin canım.

    YanıtlaSil
  41. Başınız sağolsun Semracım,Rabbim sana ve ailene uzun ömürler versin inşallah.Hepimiz çıkacağız bir gün o yolculuğa fakat dünya işlerinden unutuyoruz ölüm gibi bir gerçeği malesef.

    YanıtlaSil
  42. başınız sağolsun allah geride kalanlara uzun ömürler versin inşalllah

    YanıtlaSil
  43. canım allah sabır versin,çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  44. hıc bı sozun tesellı edemedıgı bı noktada bulusmak bu.

    zor SMILENACIM

    zaman ...

    sabırlar dılıyorum..

    YanıtlaSil
  45. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!