27 Mart 2014 Perşembe

Örgü puf kılıfı

Pufum biteli çok oldu aslında ama bir türlü paylaşmak nasip olmadı.



Arkadaşlar altına astar yap dediler,puf siyah olduğu için alttan biraz sırıtıyor,en kısa zamanda içine bişeyler düşünücam.
Galiba şirin oldu,hem sehpa gibi ,hemde ayak uzatmak için ideal.Bu ara örgüyle aram yok .Bahar yorgunluğumu dersin ,bilemedim:))
Bu sene de leyleyi havada gördüm,bilekliğimi bahar dalına asıp dileğimi de diledim,hatta dileğim bile oldu desem inanırmısın.
Seçimlere üç gün kaldı,ben umutluyum ya sen!!!!


10 yorum:

  1. Cok cok güzel olmus, ellerine saglik <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş canım ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşşş :) elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Umut hep var ...
    Pufu İnstagram da gördüm az önce , çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. senin yaptığın şeyler hiç kötü olmaz ki.hepsi senin gibi,hep güzeller:)

    YanıtlaSil
  6. Pufu instagramda görmüştüm.Çok güzel olmuş eline sağlık.Ben de umutluyum :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık , çok güzel olmuş ki :)

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel olmus ama sehpa olarak kullanmaya kıyamammm

    YanıtlaSil
  9. bende yaptım hevesle ama kenarlara gelince ördükçe marullaştı acilll yardımın gerekiyor ne yapmam
    lazım lütfen

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!