22 Şubat 2020 Cumartesi

Tığ ile çiçekli kalp yapımı


Hello ,hadi kalp örelim mi ? Daha önce instagram hesabımda da paylaşmıştım ,burada da dursun dedim...
Ben Catania ile ördüm , tığ olarak 2 mm tercih ettim.
Gelelim yapımına:
İlk önce üç zincir çekiyoruz ve üzerine iki sık iğne yapıyoruz,sonra örgüyü çevirip her başına ve sonuna artış yapıyoruz yani 2,4,6,8,10...20 kadar arttırıyoruz ve bu şekilde 20 sıra örüyoruz.Toplamda 20 sık iğnemiz oluyor.Daha sonra ilmekleri ikiye bölüyoruz .10 sağ ,10 sol.Önce bir tarafı örüyoruz,yanlarda 3 sıraya hala artış yapıyoruz , fakat iç ilmekleri azaltıyoruz (sondan önceki ilmeği atlayıp sonuncuya batıyoruz,bu şekilde azaltma oluyor).Azaltmayı altı sırada bitiriyoruz(içten ve dıştan ) Bir taraf bittiğinde ipimizi kesip , öbür tarafı tamamlıyoruz . Bu şekilde iki parça örüyoruz. Daha sonra sık iğne ile birleştiriyoruz. Kapatmadan önce içini elyaf ile dolduruyoruz. Ben çiçeklerle süsledim, daha sevimli oldu. Unuttuğum bir şey var , her sıraya geçerken bir zincirle çıkıyoruz . Bu kadar işte...
Sevgiyle kalın ♥️♥️♥️















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler !!!