22 Şubat 2020 Cumartesi

Pratik ve hızla bebek patiği yapmaya ne dersiniz







Dünyanın en kolay ve en hızlı örülen  patiğini yapmış olabilirim. Şişime 29 ilmek attıktan sonra 5 sıra haraşo ördüm.Sonra bitirdim.İlmekleri şu şekilde böldüm.Yanlar 11,orta 7,yani 11,7,11.Onbirinci ilmekten sonra şişe 7 ilmek attım ve yanlar kadar ördüm(9-10 sıra gibi).Daha sonra göründüğü gibi diktim .Yün bir ip kullandım,ince iple yaparsanız ilmekleri arttırın .Şişim 7 numara.Yani bu kadar basit .Aynı mantıkla daha büyüklerini de yapabilirsiniz.İşte bu kadar...💛💛





4 yorum:

  1. Hoş geldin tatlı Semra <3 Blog listesinde yeni yazın olduğunu görünce pek bir sevindim :)))
    Nasıl da şirin olmuş, ellerine sağlık :) Lokum ayaklara lokum patik <3
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Selam tatlım özlemişim burayı♥️♥️♥️

    YanıtlaSil
  3. Ne tatlı olmuş, ellerine sağlık, aklına sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!