22 Mart 2010 Pazartesi

Hoş geldin bahar !!!

Şeftali ağacın çiçeği...
Mis gibi kokan mor menekşe..

Sümbülüm ...


Uğur böceği.Yalnız bu ters. Zemin siyah,noktaları kırmızı.Böyle de çok güzel...

İki kafadar.Benim böcüklerim.Yerde gezinen böcekleri merakla inceliyorlar...
.

Hoş geldin bahar !!! Mutluluklar getirdin.Hem bana ,hem böcüklerime.Kanımı coşturdun.Başımı döndürdün.İçimi ısıttın.Ne çok beklemişim meğersem seni.Şimdi anladım.Pek uzun sürdü bu kış sanki. Hiç gelmiycekmişsin gibi hissettim.İyi ki geldin hoşgeldin !!!
.
Fotoğraflar bizim bahçeden.Daha tazecikler ,dünden.

22 yorum:

  1. Canım içindeki bahar cşkusunu ne güzel yansıtmışsın.Ailece hiç içinizden bahar coşkusu eksilmesin.O böcüklerini öp benim yerime:)
    İyi geceler...

    YanıtlaSil
  2. ohh ne kadar güzel fotoğraflar... ne kadar güzel iki kafadar...


    semrammm... o kır menekşesinden istiyorum... çocukken evimizin bahçesinde vardı... o kokuyu hiç unutamıyorum...

    YanıtlaSil
  3. salyangoz fotoğrafını çok beğendim özellikle :) içim açıldı güzel karelerinle

    YanıtlaSil
  4. Valla insan güneşin içini ısıtmasını ve miss gibi karışık çiçek kokularını özlüyor :)

    YanıtlaSil
  5. yalancı bahar bu bahar.nisanda yağmur yağacak seller akacak daha arap kızı camdan bakacak bende bakacam:)arap olmasamda.ama yalandanda olsa güzel beeeeee

    YanıtlaSil
  6. Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
    Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
    Hoşçakal...

    YanıtlaSil
  7. tatlım bizim buralara da bahar geldi sıcaklık 25 c bende kıbrısın baharını sitemde yayınlayacağım resimlerin harika ellerine sağlık
    meltemkayali.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. doğayla içiçe bir h.sonunymuş, ne güzel:))

    YanıtlaSil
  9. Son foto süper Simişcim bana da hoş geldin demek yok mu :))

    YanıtlaSil
  10. Hakkaten iyi ki geldi:))

    YanıtlaSil
  11. ay cok guzeller bayıldım fotograflara ama özellikle senin böceklere:)))

    YanıtlaSil
  12. gerçekten ne de çok bekledik bu sene baharı hepimiz de..çok şüküğr geldi..bahçeniz ne kadar da güzelmiş, tam baharlık:)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel fotoğraflar canım içim açıldı.. böcüklerin hepsi çok güzel ama seninkiler hepsinden güzel:))

    YanıtlaSil
  14. hoş geldi semracım...

    YanıtlaSil
  15. senın baharı gösteren resımlerınıde ozlemıstık smıcım.cok guzeller.

    YanıtlaSil
  16. özlemişim sıcak blogunu sende baharla geldin

    YanıtlaSil
  17. fotolar çok güzel.
    bursa blogcular buluşması için annemineli blogspot adresine uğrarmısınız.sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Herşeyi çok güzel resimlemişsiniz.Ellerinize sağlık.Bursalı blokcular buluşuyoruz,bloguma ugrarsanız detaylar hakkında bilgi alabilirsiniz.Sizi aramızda görmekten çok kendi adıma çok çok mutlu olacağım.Sevgilerrrrrrrr.....

    YanıtlaSil
  19. Yaa Semra'cım yine kaçtı bu bahar:(

    YanıtlaSil
  20. Bahar ne guzeldir bahar :) en sevdigim mevsim ,canim sevgilerimi gonderiyorum sana :) ve sicacik gunes dolu gunler diliyorum

    YanıtlaSil
  21. selam arkadaşım.sende iki tane yakışıklımı vardı dün vedalaşırken öp kızları demiştim de sen hiçbirşey demedin.buluşmadaki heyacanıma ver canım bazen balık hafıza ortaya çıkıyor.5 dakika içinde herşeyi unutabiliyorum.tanıştığıma çok memnun oldum.tekrar görüşmek dileğiyle.sevgiler.çocukları öp benim için.:)

    YanıtlaSil
  22. hıc gelmeyecekmıs gelıyor, geldıgınde anlıyorsun nekadar özledıgını, o sıcacık gunesın enerjısıne ıhtıyacımız oldugunu
    oh beee:) ıyıkı geldı bu bahar :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!