31 Mart 2010 Çarşamba

NERMİN BEZMEN'le Bursa buluşması


Dün sevgili Nermin Bezmen Bursadaydı.Harika bir buluşma oldu.Öyle sıcak,samimi ve büyüleyiciydi ki ,hala etkisinden kurtulamadım.Aşkı konuştuk,fikirlerimizi paylaştık,tiyolar aldık.Kitaplarıyla ilgili bütün sorularımızı içtenlikle yanıtladı.Ayrıca inanılmaz güzel ve zarif bir bayan.İnanılmaz bir pozitif enerjisi var.Söyleyişin sonunda kitaplarımızı imzalattık.Tek kelimeyle harika bir buluşmaydı.
25 mayıs, salı,saat 20.00(Basın kültür sarayı,Uğur Mumcu sahnesi) sevgili Ayşe Kulin geliyor.Tüm Bursalılara duyurulur.

14 yorum:

  1. mutuluğun gözlerine yansımış canım...

    YanıtlaSil
  2. Semracım yazdığın mesajları okudum ama ancak geri dönebildim... çok teşekkürler öncelikle..
    ne güzel bir gün olmuş,çok keyifli olmalı...

    sevgiler yolluyorum...

    kuzuları öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. çok seviyorum kendisini yeni bi kitabı çıkacağı zaman bekliyorum sapık gibi valla:)))
    çok da hoş görünüyor her zaman ki gibi aşk yaramış...

    YanıtlaSil
  4. semracım ,ne mutlu sana...ikinizde çok hoş çıkmışsınız...sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel mutluluğun fotoğraftan belli oluyor güzel bayan :)

    YanıtlaSil
  6. Senin aşk, sevgi ve hayata dair tüyoya ihtiyacın mı var?
    Seni seviyorum.
    Sen de zarif ve güzelsin, sen de yazarsın :)
    SEM'in çok sevdiği Gülen'den Gülen'in çok sevdiği SEM'e öpücükler..

    YanıtlaSil
  7. amanın bu ne mutluluk çok neşeli çıkmışsın gülücük yakışıyor sana.

    YanıtlaSil
  8. Ah canım ya Bursada olmak Bursalı olmak zaten ayrıcalık...Birde hoş insanlarla hoş ortamlar,çok güzelsiniz arkadaşım...
    Canımın parçası Bursada ,erkek kardeşim orada iş bankasında çalışıyor....Bursa harika....
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hakkaten çok hoşmuş.Kaç yaşında acaba.Genç kız gibi.MAşallah..
    Seninde maşallahın var semracım.
    Sende süper çıkmışsın

    YanıtlaSil
  10. Bayanı anlatmışsın ama sende çok hoş görünüyorsun.:)

    YanıtlaSil
  11. Canım allah içine sindirsin.Ne güzel:)

    YanıtlaSil
  12. ne güzell semra burda da kanyondaydı ve ben kaçırdım:(

    YanıtlaSil
  13. Dilekçim 56 yaşındaymış.bir de yakından görsen genç kız gibi valla...

    YanıtlaSil
  14. süper şeker ne güzel çıkmışsın

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!