31 Temmuz 2018 Salı

Granny Square etek yapımı

Hello . Yaz geldimi blog işi rafa kalkıyor . Aslında çok şey birikti , sanırım ufakçıktam yazmaya başlasam , iyi olur .
Etekle başıyorum , arkası gelir inşallah . Ben çok severek ördüm ve tabii ki çok severek giyiyorum . İp olarak "ALİZE -Diva" kullandım . 3 mm tığ ie ördüm . Ana renkten iki adet kullandım  , diğerinden birer adet . Grannylerin boyutunu kendi bedeninize ayarlayabilirsiniz ,ben 11 sıra ördüm . Toplamda 16 tam , 4 yarım motif kullandım . Motiflerin birleşimini hep son sırada yaptım .Birleştirdikten sonra  , beline ikili trabzanla yaklaşık iki parmak kalınlığında kemer ördüm . Daha sonra geniş bir lastik diktirdim . Kulllanırken içine jipon giyiyorum . Böylelikle astara gerek kalmadı . Böyle işte . Umarım yardımcı olabilmişimdir .






4 yorum:

  1. Hem çok güzel olmuş hem de çok yakışmış. Ellerine sağlık, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş 👌🏼İnstagramda da görmüştüm gerçi ama burada görünce daha bir yakından inceledim , çok da yakışmış.
    Güle güle giyin 🙏🏼

    YanıtlaSil
  3. Awesome! Wonderful colorcombination, the orange and pink!

    YanıtlaSil
  4. motifin bu şekilde kullanımını da çok beğendim... ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!