12 Mayıs 2018 Cumartesi

Örgü file çanta yapımı

 Merhaba. File çantanın yapımını paylaşırım diye söz vermiştim . Buyurunuz.
Malzeme olarak yine pamuk makreme  ipi kullandım . Çok sevdim ben bu ipi , örmesi çok keyifli ama en önemlisi çok çabuk ilerliyor . Yani bir kaç saatte bitirebilirsiniz , sonra kolunuza takıp havanızı atarsınız .Tığ olarak yine 4,5 mm kullandım .Yanılmıyorsam bir ip gitti .Evde çok ip olduğu için hesabını yapamıyorum . Bir kaç post önce pom pomlu bir çanta paylaşmıştım (tık tık ) ,tabanı onunla aynı şekilde örülüyor . 7 sıra ördüm taban için ,boyutunu siz kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
Taban bittikten sonra file kısmına geçiyoruz ,onun için 6 zincir çektikten sonra,3 delik (veya yuva) atlayıp 4. yuvaya batırıyoruz . Sıra bitene kadar bu şekilde devam ediyoruz . Bir sonraki sırada 6 zincir çektiğimiz yere  batıyoruz . Her sırayı bu şekilde yapıyoruz . İstediğiniz boyuta ulaşana kadar bu şekilde tekrarlıyoruz  . Ben 22 sıra örmüşüm. Ağız kısmına 3 sıra ikili trabzan yapıp bitiriyoruz. İstediğiniz boyutta sap yapmak için , belirlediğiniz uzunlukta zinrir çektikten sonra , üzerine çakma sık iğne yapıyoruz (bir kez ipi dolayıp , tek seferde çıkartıyoruz)  . Süsleme kısmı size kalmış . Ben şimdilik böyle kullanıcam .


MUTLU HAFTASONU diliyorum !!!

1 yorum:

  1. Emeğinize sağlık çok tatlı olmui,sizi uzun zamandır takip ediyorum bloğunuz çok güzel çok emek veriyorsunuz,naçizane tavsiyem youtube de kanal açsanız insanlar inanın daha iyi anlıyorlar ben de dahil görerek birşeyler yapmak daha kolay.Sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!