16 Mayıs 2017 Salı

Örgü çanta yapımı

Sözlerimi biraz tutamıyorum bu ara . Yazacağım diyorum , yazamıyorum , sorry . Yoğun bir tempom var son zamanlarda , spor , özel dersler , gezmeler derken , al işte vakit yok .
Çanta çok soruldu ,artık paylaşmak farz oldu . Aslında daha önce de paylaşacaktım , fakat saplarını ve astarını yeni yaptırabildim .
DSC_0407
 Gelelim yapım aşamasına . Ben örneği Pinteres'te gördüm . Tamamen şemaya bakarak ördüm .  Dibini bir sıra büyüttüm , motifleri de 1 tane fazla yaptım . Yani 5 sıra motiften oluştu . İp olarak "Dinç" ip kullandım . "Apple"  ile aynı ayarda . 3 mm. tığ ile ördüm . İçine pamuklu bir astar diktirdim . Sapları dericide yaptırdım . Bilgi olarak böyle . Yapım şeması için  tık tık...
DSC_0417

DSC_0415

DSC_0413
collage bag
18447378_10155211611833548_1568329169901311663_n
Duruşu da böyle . Tam yazlık bir çanta oldu . Şimdilik böyle Kalın sağlıcakla !!!

2 yorum:

  1. Süper olmuş. Ellerinize sağlık, yapılması gerekenler listesine eklendi bile :)

    YanıtlaSil
  2. Ördüklerinizin fotoğraflarına bakmak bile nasıl mutlu ediyor beni. Ben bu çantayı ne kadar uğraşsam da öremem ama bakıp bakıp mutlu oluyorum. ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!