6 Haziran 2017 Salı

Eşarp ile pratik kimono yapımı

DSC_0439


Hello canım blog okuyucularım . Dün yaptığım kimonoyu blog ta da ayrıntılı paylaşır mısın demiştiniz ya , işte paylaşıyorum . İnanılmaz basit bir proje . Sadece 2 eşarp ve dikiş makinesine ihtiyacınız var , makineniz yoksa , yakınlarda elbet bir terzi bulunur . 10 dakikada yapılacak bir dikiş . Ben bu kimononun benzerini Zara da gördüm .Tabii ki fiyatı epey yüksekti . Yapabileceğim şeyler asla para vermem , hele ki modası çabuk geçen şeylere asla . Cimrilikten değil , keyif alıyorum kendim yapınca :)
   DSC_0441
DSC_0442 
Gelelim yapına . Önce eşarpçıdan iki adet eşarp alıyorsunuz . Bunlar 90 cm boyutunda . Bu boy ideal ,bence . Sonra eşarbın birini tan ortadan ikiye bölüyorsunuz . Dikişsiz kalan kısımları makinenin ince ayarıyla geçiyoruz . Daha sonra birleştirme kısmına başlıyoruz. İç taraftan omuz kısmı için 33 cm boyunda bir dikiş geçiyoruz . Kol bölümü için 36 cm bırakıyoruz , daha sonra 18 cm dikiyoruz . Yırtmaçımız için 36 cm kalıyor . Bu benim üzerimde ölçerek belirlediğim boyutlar . Kol ve yırtmaç genişliği size kalmış . Bu şekilde gayet uyumlu oldu ölçüler . İşte bu kadar . Basit , hızlı ve ucuz . Ben eşarpları çok uyguna aldım . İkisi 20 tl .tuttu  . Seri sonu oldukları için ucuza aldım . Kapalı çarşıda her yerde var . Ben tam Kozahan'ın girişteki , yani solda kalan dükkandan aldım . Hızlı ve pratik işleri seviyorum . Üzerimde de çok sevdim . Sanırım pareo gibi de kullanıcam ,bi vursam kendimi o sahillere.
Altta yapım şeması da var , oradan da bakarsanız , kafanızda soru işaretleri kalmaz .
Sağlıcakla kalın !!!

simi 1DSC_0455simi

4 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!