11 Ocak 2017 Çarşamba

Çizgili ponponlu bere yapımı

Selam tatlı blog okuyucularım . Terapisel örgü çalışmalarına devam ediyorum , görüldüğü gibi . Bu sefer iki şişle bir şey çıktı ortaya . Kalan ipler değerlendi . Çok trend bir berem oldu , fena mı oldu . Hadi sen de yap , ne duruyorsun :))
DSC_0043

Gelelim yapımına . Dediğim gibi ipler özel bu bere için seçilmedi .Rastgele sepette ne varsa değerlendirdim . Sarı ipim "ALİZE LANA GOLD" , beyaz ip "NAKO BONBON"(çok güzel buldum) , siyah ipim de yanılmıyorsam "NAKO VİZON" . Siz bonbonu kullanabilirsiniz . Örmesi keyifli oldu  . Peki nasıl yaptım . Önce 90 ilmek attım , sonra 10 sıra lastik ördüm (iki düz ,iki ters) . Lastikten sonra siyaha geçtim . İki renkten tam 48 sıra yaptım . Yani 4 sıra her renkten . Tam kafama oturdu . Dilerseniz daha fazla da örebilirsiniz , yani dökümlü istiyorsanız . Ben bu şekilde tercih ettim .Son iki sırada( arka tarafından) 2 ilmek ördüm , bir ilmek kestim . Kesmeyi nasıl yapıyoruz , iki ilmeği bir örüyoruz . Bu işlem bitince tüm ilmekleri ipe geçirip büzdürdüm , sonra da sıkıca diktim . Bir püf nokta paylaşayım . İki renk kullandığım için , dikişte de iki renk kullandım , yani siyah kısmı siyah iple , beyaz kısmı beyaz iple diktim (yoksa belli oluyor) . Sarı kısmı da tabii ki sarı iple diktim . İşçilik önemli bir konu . Ponpon yapımını BURDA paylaşmıştım daha önce  . Bi bakın isterseniz . 
DSC_0041

DSC_0047
İşte bu kadar . Çok kolay değil mi ?!? Sağlıcakla kalın !!!
P.S. I love you değil tabii , şiş numarasını yazmayı unutmuşum - 4,5 numara .

8 yorum:

  1. dikişten sonra örgüye de el atmak istiyorum. kolaydan başlamak lazım... teşekkürler ayrıntılar için...

    YanıtlaSil
  2. Şiş numarasını öğrenebilir miyim?
    Çok güzel olmuş, ben de yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmuşum yazmaya ,ekledim sayeniz de 4,5 numara kullandım

      Sil
  3. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.. iyi günlerde kullanılsın.. :)

    YanıtlaSil
  5. Devlet sirrini ifşa ettin tüh n'olcak şimdi ipin markasini yazmissin kac ilmek kac sira yazilmis eeee bide sis numarasi da yaziyor eyvah herkezlerin sir gibi sakladiklari n'oldu :)))seviyorum seni gonlu guzel kendi guzel kadin ellerine saglik :)))

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık Muhteşem olmuş :) Güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!