5 Ocak 2017 Perşembe

Ahşap Dresuar yapımı -diy project

Hello blog arkadaşlarım . Bu ara ahşap olan her şeye aşırı ilgi duyduğum doğrudur . Tabii sadece ben değil , koca da bu sevdaya tutuldu . Hal böyle olunca , bizden bol bol ahşap projeleri görebilirsiniz . Bu dresuarı dün gece tamamladık . Aslında yapımı o kadar basit ki . Tahtayı Bauhaus 'dan aldık . Yanılmıyorsam 50.00tl.  gibi bir şeydi . Boyu 120 cm. Eni 30 cm. Aslında farklı boylarda da var , biz bu boyu tercih ettik . Yapımında pek bir zorluk yok , önemli olan ayaklar . Eşim demir işi ile uğraştığı için benim için pek sorun olmadı . Siz de her hangi bir demirciye yaptırabilirsiniz .  Ayakların boyu 73   cm.  . Ayağın üst genişliği 15 cm. Yuvarlak demirden yaptık , siyah fırın boyası ile boyandı .Vidalarla monte ettik ağaca . İlk fırsatta doğal renk Pinoteks yağı (wood oil) ile boyamam lazım , yoksa kurtlanıyor bu ham ahşaplar . Üzerine de cam vernik (Polisan) kullanacağım .Bu bilgiyi de bi arkadaşımdan öğrendim . Ciddi bir dayanışma var instagramda . Çok seviyorum bir şeyler paylaşmayı , yeni bir şeyler öğrenmeyi , bir  şeyler üretmeyi . Güzel şeyler bunlar . İnsana hep pozitif enerji veriyorlar .

DSC_0007 DSC_0009
DSC_0012
collage dresuar DSC_0002 collage yellow
Bu ara sarı her şeye bayılıyorum . Enerji veriyor baktıkça . Sarı koltuğumla da aşk yaşıyoruz adeta . Koltuk - KOLEKSİYON 'dan
DSC_0018

DSC_0021
Sizinle orta sehpamı da paylaşmak istiyorum . Acayip kullanışlı bir şey oldu . Kendisi oldukça ağır olduğu için oradan buraya çekiştirirken zorlanıyorduk . Pratik bir çözümüm bulduk . Altına tekerlekler taktık . Nalburdan çok ucuza almıştım . Sıkıca vida ile sabitledik . Şimdi tek bir parmak hareketiyle istediğimiz yere kaydırıyoruz :) Tam tembel işi yani .
Benden bugünlük bu kadar . Sağlıcakla kalın !!!

6 yorum:

  1. Dresuarın şahane olmuş, kocanın da ellerine sağlık Semra:)

    YanıtlaSil
  2. Çoook yakışmış bence sizin eve :)

    YanıtlaSil
  3. Dresuara, diğer aşyalara, renklere kısca fotoğraflardaki herşeye bayıldım!!

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel bir paylaşım. Harika bir ev dizayn olmuş. Bu evde oturmaktan sıkılmaz insan :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!