6 Aralık 2013 Cuma

Çiçek açsın eller - çiçekli eldiven yapımı

Hello !!! Dün İnstagramda paylaştığım eldiven çok beğenildi.Nasıl yaptınız diyen arkadaşlar için paylaşmak istiyorum.Siz de örün üşümesin elleriniz .Gerçi bunlar biraz seyirlik :)))
                 ❤❤❤

46 ilmekle başladım,eliniz çok inceyse 40-42 ilmekle de başlayabilirsiniz.Bildiğiniz düz bir parça örüyoruz.Önce 7 sıra lastik örüyoruz.İki düz iki ters,dilerseniz bire bir de yapabilirsiniz.Lastikten sonra  30 sıra düz örgü örüyoruz(daha uzun olsun derseniz elinize ölçerek 5-10 sıra daha örün),sonra da yine 7 sıra lastik örerek bitiriyoruz.Sonra çiçeği işliyoruz ve yandan dikiyoruz .işte bu kadar basit :)))


Ben Nakonun Vizon isimli yününü kullandım,işlemeleri de "Ören bayan" -Dora ile yaptım.Şiş numarası da 4.Çiçeğin şemasını da veriyorum ,hatta iki seçenek var .Biri düz pembe çiçek ,diğeri de bir kaç renkten oluşuyor .Farketmişsinizdir ben yaprakları eksik yaptım.O da size kalmış,renklerle de oynayabilirsiniz.Tamamen kendi zevkinize bağlı.Benden paylaşması ,yapması sizden .

 
Mutlu haftasonu olsun hepimiz için,aman eller üşümesin ,hadi bakalım kolay gelsin !!!!

9 yorum:

  1. çok sevdiğim eldiven modelidir. birsürü var ama üstünde nakış yok:))
    senin eldivenler hem sıcak, hem çok cici olmuş:)
    sıcacık günlerde kullan..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benim yapıp bloğumda paylaştığım eldivenlerden :)
    Hoş bir tek ben yapmıyorum tabi ki:)
    ama yapımı dediğin gibi çok basit fakat senin işlemen inanılmaz zarif bir hava katmış. Çiçeğin tonları renkleri çok güzel...
    Ellerine sağlık.
    Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler çok güzel göstermiş kendini:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel, elinize sağlık..hatta o baş parmaktan sonrası daha uzun bırakılıp boyu uzatılabilir dedim içimden, kendime örmeyi planlarken...

    YanıtlaSil
  5. Çok ama çooook güzel olmuş, ellerinize sağlık çok sevdim kesinlikle denemeliyim, bu işlemeyi sıcak su torbasına da yapabilirsiniz bu model kesinlikle daha gösterişli olacaktır benim model biraz küçük kaldı zeminde :)

    YanıtlaSil
  6. Şahane olmuş parmaksız eldivenim yoktu,çok iyi bir fikir paylaşımın için teşekkürler...Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Ben de o çoook beğenen hatta bayılanlardanım:) Çok harika bir fikir, süper renkler ve desen:) Nasıl da mutlu mutlu takar insan ama:) Ellerinize sağlık. Kolay görünüyor aslında ama bilmem denemeye cesaret edebilecek miyim? Önce yün bulmam gerek elbetten:) Üzerine tilki yapmak istedim şimdi düşününce:) Sevgilerimleee

    YanıtlaSil
  8. bayıldım resmen, çok güzel, çok cici olmuş. ellerinize sağlık.. ben de yapmaya karar verdim, becerebilirim inşallah.

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuş ellerinize sağlık. çok soğuklarda ideal olmasa da bence sırf görüntüsü için bile kullanılabilir ;)
    keyifle kullanmanızı dilerim...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!