11 Aralık 2013 Çarşamba

Beklenen kar nihayet geldi

Sabah kalkar kalkmaz camdan dışarıya bakıp karı görmek çok güzeldi.Oğlanlar sevinçten koptu.Okullar tatil edildi.Şimdi karın tadını çıkarıyoruz diyemiycaz ,ben çıkarıyorum,onlar playstation da oyalaniyor.Sevinçleri bu yüzdenmiş :((
Bahçe bembeyaz olmuş,seviyorum karı,çocukluktan kalan bir sevgi olsa gerek,bizim oralarda tüm kış karlı geçerdi :))
Patini yesinler senin
Üşümüş kedicikler.Bu Zeytin bahçemizin sadık dostu,resmen beni sev diyor,ayaklarıma yapışıp ısınmaya çalıştı .Kıyamam,lütfen bu soğukta sakın artan yemekleri atmayın,yoğurt kutularına biriktirip ,sokak hayvanlarına yedirebilirsiniz,gerçekten zor durumdalar.Ayrıca kuru ekmekleri minik parçalara ayırıp ağaç altlarına koyarsak kuşlar da karınlarını doyurabilir.

❤❤❤

Bir kar hatırası pozum olsun dedim,yarın erir çünkü,pek uzun kalmaz buralarda .
Ihlamuru eksik etmemek lazım bu günlerde,ben içine biraz kuşburnu ve elma kabukları koyuyorum ,içerken içine de muhakkak bir dilim limon atıyorum.Şifa olsun ,hasta olmayın,ben oldum :((

Karın keyfini çıkarın,umarım hiç kimseye çile olmaz...

6 yorum:

  1. Ahhh ahh kışı sevmeyen ben o pofuduk kara bayılıyorum:) sonrası çamuru buzu zor oluyor ama yağma anı dallarda toplanması çok güzel oluyor. Bir de ikinci karı vişne reçeliyle yemek:) annemden edindiğim alışkanlığım:) kediciklere yazık patileri nasıl da üşüyordur. o harika izler pıtır pıtır her yerde olunca ne sevimli oluyor. Bizim şapşirik eski kedimiz gece çok kar yağınca arabanın tekerinin kenarında rehin kalmıştı sabah böğürmesine uyandık. Ona dışarıda bakıyorduk ev yapmıştık. Kucağımdan korkup kara atlayınca gömülüp dehşet bir an yaşamıştı o bakışını hiç unutmam. Sonra evde battaniyelerin altında birlikte günlerce uyumuştuk:) Sanki hala üşüyormuş gibi geliyordu. Ihlamur kış aylarında en güzel içecek ayvalı elmalı tarçınlı falan da olunca tadına doyulmuyor. Keşke buraya da hemencik yağsa. Tam kar soğuğu var bizde de ama henüz kar düşmedi..Benim için de oyna bol bol olur mu:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Eski İstanbullu ve 6 yıldır KAŞ da yaşayan biri olarak sizin kareleri görünce karı özlemediğimi bir kez daha anladım :)):) ama herşeyin tadı ayrı tabi .. hasta olmadan tadını çıkartın :) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  3. İzmirde de kar azar azar serpti kar.. tutmadı tabi :)

    YanıtlaSil
  4. Seviyorum bu kar görüntülerini, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. karın tadı başka bir keyif ama çileside ayrı tabi :(
    sen hep bloguna yazmalısın seni okumak büyük keyif

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!