26 Kasım 2013 Salı

Krem şantili portakallı kek

Mutfak sırlarını bilmeyen yoktur sanırım.İşte bu tarif onun eşsiz tariflerinden biri.Bu kek tarifini geçen kıştan beri denemek istiyordum,dün akşam kısmet oldu.Çook beğendik gerçekten, içi sünger gibi pofuduk pofuduk oldu.İçindeki portakal kabukları ve portakal suyu başka bir lezzet verdi.Üstelik C vitamini bombası kendileri.Kısacası kesinlikle denenmesi gereken bir tarif.Daha önce krem şantili bir kurabiye de denemiştim o da çok güzel olmuştu,bir ara yine yapar paylaşırım :)))



Malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
150 gr.margarin (ben yarım su bardağı çiçek yağ kullandım)
Yarım su bardağı greyfurt( ben 1 'den 2 parmak eksik portakal suyu kullandım)
1su bardağı +1su bardağından 2 parmak eksik un
1 paket kabartma tozu
1 paket toz krem şanti
1 adet mandalina ( bu dibi için ben porkakal dilimi koydum ,ayrıca içine portakal rendesi de kattım )
Yapılışı: Herşeyi sırasıyla katıp güzelce çırpıyoruz.Şanti toz şeklinde eklenecek ,sanırım keki pofuduk yapan o.Portakal dilimlerini de yağlanmış kek kabının tabanına diziyoruz.Ters çevirince de böyle hoş görünüyor.Biz ailece beğendik ,ben kıyısında azla yetindim.Koca kekten bu kadarcık kaldı :)))Erkekler beğendi yani. 
Afiyet olsun!!!

11 yorum:

  1. eline sağlık harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Nefissss canim cekti :)) ellerinize saglik :))

    YanıtlaSil
  3. Canım yine döktürmüşsün :) Müthiş gözüküyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. olley yanına sutle askla yeırm ben bunu:)

    YanıtlaSil
  5. sayfanızı tesadüfen yeni tanıdım. bazı resimlerinizde dergi sayfalarını çeviriyormuşum gibi hissettim. her şey çok güzel, ellerinize emeğinize sağlık. sayfanıza katılarak takip etmek istiyorum, yaptıklarınızı. Daha çok yeni blog sayfama bende sizi davet ediyorum. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglik.bende denemeliyim.tskrler

    YanıtlaSil
  7. yaptm ama dagildi :(acaba biraz daha mi un katmaliydim? Civik olmus olabilir.. Ama tadini begendim cok havali..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az mı pişirdin ki,bir kaç kişi daha yaptı onlarınki olmuş

      Sil

yorumlarınız için teşekkürler !!!