28 Ocak 2009 Çarşamba

Anne bebek nasıl olur ?!?


Oğlan: Anne bebek nasıl olur?!?
Anne: Hııım bi düşünmem lazım.Önce kadın ve erkek tanışır.Sonra arkadaş olurlar.Sonra birbirine aşık olurlar ve evlenirler.
Oğlan:Senin ve babam gibi mi yani ?
Anne: Evet.Evlendikten bir müddet sonra bebekleri olur.
Oğlan:Ama nasıl olur???
Anne:Kadının içinde bir yumurtası var,babanın da bir tohumu.Bunlar bir araya gelince bebek olur işte.Sonra annenin karnında büyür ve vakti gelince doğar.
Oğlan:Peki tohum nasıl girer yumurtanın içine.
Ben çıkamadım işin içinde.Buyurun siz cevap bulun....
Artık leylek masalı bayatladı,zaten şimdiki çocuklar da bu masala hiç inanmıyor.Ben böyle anlatmaya çalıştım ama bir yere kadar.

17 yorum:

  1. dedigin gibi arkadasim güle güle anlat anlatabilirsen:))illaki vakti geldimi senden duymasalarda sagdan soldan bir yerden illaki duyacaklar birgün ama böyle sorularda hos sürpriz sorular oluyor cik isin icinden cikabilirsen yani,sevgiler gülüm iyigeceler...

    YanıtlaSil
  2. sana da iyi geceler canım.çıkamadım işin içinden...

    YanıtlaSil
  3. işin çok zor walla leylek numarasını bizim gibi saflar yiyordu... Şimdiki çocuklar cin gibi maşallah :D

    YanıtlaSil
  4. haklısın bende bir ara inanmıştım bu masala...

    YanıtlaSil
  5. inanmayan yokki sadece 2000 li yıllardan sonraki jenerasyon yemedi bunu daha iii bişi bulmak lazım düşünüyom bende mantıklı bişi bulurmuyum diye :C

    YanıtlaSil
  6. :)
    leylekler, cami avluları, kapıya bırakılmalar..
    biz saftık safff
    mümkün değil şimdikiler bunu yutturmak
    akıllıca bişe bulmak lazım ama neee

    YanıtlaSil
  7. Allahtan benim kızlar bu konuları şimdiye kadar açmadılar yoksa bende ne cevap vereceğimi bilemiyorum Semracım.

    YanıtlaSil
  8. semracım efe'nin son sorusuna kadar çok güzel anlatmışsın.ben de hep bu soruya ileride nasıl cevap vereceğimi düşünmüşümdür.

    bir yerde okumuştum senin verdiğin cevapları verip şöyle devam ediyordu "anne ile baba birbirlerini o kadar çok severler ki sıkıca sarılırlar ve severler birbirlerini ama bu normal bir sarılma değildir.işte bu sarılmayla o tohum yumurtaya ulaşır.bunu ancak büyümüş ve birbirine çok aşık kimseler yapabilir." diyordu.belki işine yarar canım ben en makul cevap olarak bunu görmüştüm.inşallah bu cevapla yetinirler :))
    sevgileeer...

    YanıtlaSil
  9. çoçuklar hep bunu sorarlar nedense :)

    YanıtlaSil
  10. Oğluma sana kadreş geliyor değimde sorular başlamıştı. Nerde şimdi? ne zaman doğacak? gibi, ama nasıl olduğunu hiç sormadı. Kafası karışmasın diye de sadece anne-baba birbirini çok sevdiğinde kendi bebekleri olması ister demiştim. Semra'cım işallah meraklı Efe'yi tatmin edecek bir cevap bulursun;)

    YanıtlaSil
  11. siyap;ın verdiği cevap çok makul göründü bana. bu cevabı verebilirsin bence. hatta bi yerlere not mu etmeliyim diye düşünüyorum. belki de bikaç yıl sonra bana da yöneltilebilir bu soru :)

    YanıtlaSil
  12. Ne zor sorular bunlar :)) Insanin eli ayagina dolanir :))

    Kocaman sevgiler gonderiyorum sana Smilenacim :)

    YanıtlaSil
  13. Of oof allah kolaylık versin Semra cım :)
    Gelecekte başımıza geleceklerden biri, şanslıyım ama ben öğreniyorum sayenizde şimdiden :)

    YanıtlaSil
  14. Ayy evt çok zor.Cevabı bulalım da.Bana da lazım ilerleyen zamanda:))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  15. ben salaktım galiba ya hiç sormadım ben annemle babama böle şeler:P

    YanıtlaSil
  16. valla nası açıklıyacan bilmem cinsel ilişkiyle yapıldığını

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!