29 Ocak 2009 Perşembe

Annelik başka birşey



Eskiden deselerdi ki aylarca uykusuz kalıcaksın,işi gücü bırakıp evde çocuk bakacaksın ve bunun için ücret almayacak sadece onların sevgisiyle yetineceksin- gerçekten inanmazdım .Anne olunca değişirmiş herşey.Tüm korkular yenilirmiş ve öyle bir güç gelirmiş ki insana,kendisi bile buna inanamazmış.İlk hamile kaldığım zamanlarda hep acabalar vardı kafamın içinde. 
Bakabilecekmiyim,başarabilecekmiyim,doyurabilecekmiyim,üstünü değiştirebilecekmiyim ve buna benzer bin ton soru.İlk doğduğunda bebeğimi inciteceğim diye çok korkmuştum ama çok kısa bir zamanda inanılmaz bir tecrübe sahibi oluyor insan ,daha doğrusu içimizdeki annelik iç güdüsü çıkıyor ortaya ve sanki kırk çocuk büyütmüş gibi oluyoruz.Dün gece bebeğim sabaha kadar uyumadı hem acısı hem de kaşıntısı vardı.Küçücük bir kedi yavrusu gibi sabaha kadar annesinin sıcacık koynunda dönüp durdu.Ona bakmak,sabaha kadar uykusuz kalmak,yaralarını öpmek ve onu koklayıp, ona sarılmak ve tüm bunları yapmaktan memnun olmak - işte annelik budur.Bambaşka bir duygu,bambaşka birşey.İyi ki anneyim....

19 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın anneliği Semracım.
    İyi ki anneyiz.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh nelere katlanmıyoruz ki çocuklarımız için, yinede sesimiz çıkmıyor...

    YanıtlaSil
  3. merhaba canim dilerimki bugün birazda olsa daha iyidir melegimiz,annelik anlattigin gibi evet cok farkli birsey kisaca hic bitmeyen bir ask,..sevgiler gülüm öpüyorum senide meleklerimizide,,

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle geçmiş olsun Semra'cım, bizimkiler de 2 yıl önce geçirmişlerdi suçiçeğini, 20 arayla döktürmüşlerdi çiçeklerini,
    Gülsüm ablasının çiçeklerinden kendisinde de çıktığını görünce
    -Heeyyy benimde çiçeklerim var diye sevinmişti.
    Annelik böyle birşey Semra'cım karşılığında bir güzel bakış bir öpücük olan harika bir meslek.
    İnşallah layıkıyla bu görevi yapanlardan oluruz.

    YanıtlaSil
  5. canından bi parça olunca tüm duyguların değişiyo insanın... Çok yakışıklılar :D

    YanıtlaSil
  6. Ve ne kadar da başarılı bir anne...

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle, iyi ki, bende....

    YanıtlaSil
  8. Öyle çok uğraş verdimki ben anne olabilmek adına, gözümün önünden film şeridi gibi geçti şuan.
    İyiki vermişim ve iyiki bende anneyim.

    YanıtlaSil
  9. İşte bende bu korkular var! Çocuğum olunca herşey değişecek, altüst olacak gibi geliyor bana. Çok büyük sorumluluk gerçekten. Annelik bambaşka birşey! Geçmiş olsun bu arada!

    YanıtlaSil
  10. Allah'ın bize bir armağanı annelik. İşte erkeklere karşı en büyük üstünlüğümüz bu. Çok şanslıyız. İyi ki anneyiz...

    YanıtlaSil
  11. zaman zaman kafamda dönen sözcükler sizin yazıya döktükleriniz...
    annelik bambaşka bir şey
    gülcan hanım ın da dediği gibi;
    İYİ Kİ ANNEYİZ

    YanıtlaSil
  12. Cok guzel anlatmissin Smilenacim, anne olmak bambaska bir sey olsa gerek, anne olmadigim icin cok fazla soyleyecek sozum yok sanirim ama seni ve tum anneleri yurekten tebrik ediyorum bu kadar ozverili oldugunuz icin :)) Kocaman ve sicacik sevgiler benden sana :))

    YanıtlaSil
  13. İnanılmaz güzel tarif etmişsin.Yavrularımız artık hayatta öncelik sırasında ve onlar için yaşıyoruz adeta.cenab-ı Allah bu duyguyu ömür boyu yaşatsın.Onların acısını göstermesin hiç birimize.sevgiyle ve sağlıkla kal canım sevimli yavrularınla.

    YanıtlaSil
  14. yazdıklarına aynen katılıyorum canım, iyiki doğurmuşum hatta keşke daha önce yapsaymışım diyorum kendi kendime... bu muhteşem duyguyu tatmak için neden bu kadar beklemişim...

    YanıtlaSil
  15. ne güzel anlatmışsın çok duygulandım

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel ifade etmişsin hayatım.Zor meslek çok zor.İyi hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel ifade etmişsin hayatım.Zor meslek çok zor.İyi hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  18. Canım ne güzel anlatmışsın,gerçekten annelik bu...

    Doğum yapabilmek çok çok önemli değil,bir çocuğa gerçekten sevgi vererek büyütebilmek en büyük beceri bence...Yürekten tebrik ediyorum seni...

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    Ben de anneyim. Bunu söylerken vaay bee diorum.. O kadar büyüdüm mü?? Minicik bi kuzu nereye gitsem arkamdan bakıyor, beni takip edior, konuşurken ağzımın içine düşüyor nerdeyse.. Rüya gibi.. Çalışırken hiç yaşamadığım bir mutluluk, huzur..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!