1 Eylül 2016 Perşembe

Atık malzemelerle kitap ayracı yapımı

DSC_0018
DSC_0016
DSC_0014
DSC_0012
collage 1
DSC_0011
Selam tatlı blog okuyucularım . Dün malzeme dolabımı temizlerken , bir sürü atmaya kıyamadığım ambalajlar buldum . Bazıları çok güzel oluyor tıpkı bu lip balm kutusu gibi . Belki ki vurulmuşum ,tilki severim zira . Dün atmaktan sa değerlendireyim dedim ve iki tane şirintoş kitap ayracım oldu . Çok sevdim galiba . Yapımı basit . Gördüğünüz şekilde kestim , delgeçle ucuna delik açtım , sonra bir püskül yaptım ,onu delikten geçirdim vee tamamdır. Hala püskül yapmayı öğretemediysem buyurun tam da ŞURAYA...

Hoş gelmiş EYLÜL, sefalar getirmiş ,güzel bir ay ol ,çirkinlikler barındırma içinde.Hepimize güzel bir eylül diliyorum .Sevgilerle ...

4 yorum:

  1. her dokunduğun sey güzelleşiyor....

    YanıtlaSil
  2. Ya hep diyorum işte süpersin diye:)) Aynı şehirde olsaydık da sen bana evle ilgili fikirler verseydin keşke;)

    YanıtlaSil
  3. Ya hep diyorum işte süpersin diye:)) Aynı şehirde olsaydık da sen bana evle ilgili fikirler verseydin keşke;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!