22 Haziran 2010 Salı

Kilo kimin umurunda ki ?!?

Kalpli spagetti varken :))))

16 yorum:

  1. Benim::))
    Ama bu tabak iyiki elimde değil.
    Sana ve çocuklara sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş yazmışsınız wallahi, bence de:))

    YanıtlaSil
  3. Yahu bu gırtlak sevdasından halimize bak :D Valla lolipu iyi demiş, olsa da yesek :)))

    YanıtlaSil
  4. Benimde umrumda ama bir çataldan bişey olmaz :D

    YanıtlaSil
  5. offff..haklısın yapılıp yenilmezmi....

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş görünüyor,benimde umurumda degil, bir tabak hemen alayım.Canım özledim,sevgimle kal,öptüm.....

    YanıtlaSil
  7. Hehee bende bu gün yedim ondan. En kolay, en lezzetli yemek :)ellerine sağlık canım.Ayrıca iyi dileklerin için teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Afiyet bal şeker olsun.İç geçirdim resmen çok severim. Ama tombul kuş olduğum için benim umrumda malesef

    YanıtlaSil
  9. bu foto karsinda benim degil....

    YanıtlaSil
  10. aman allahım süper.... bende çok severim....

    YanıtlaSil
  11. !!!!!
    :)))
    Tabiii Tabiii KİMİN UMURUNDAKİ..
    Yaşasın bloglar !!!!
    :))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  12. vallahi şahane,ben ve çocuklar gömülürüz buna:)

    YanıtlaSil
  13. :))Valla sen harika görünüyorsun biz derdimize yanalım.

    YanıtlaSil
  14. şekerim afiyet olsun.. bende dün akşam yedim.. hahahaa.. en büyük keyiflerden şu dünyada.. makarnasız hayat düşünemeyenlerdenim..

    YanıtlaSil
  15. ooooooo ne kadan mikemmel bir görüntü:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!