21 Haziran 2010 Pazartesi

Bazen....


Bazen gülümsemek gerek,içimizden gelmese bile,sırf gülümsemek bize yakıştığı için...
Bazen dünyayı karşımıza almak gerek,doğru bildiklerimizin arkasında durmak için...
Bazen unutmak gerek unutamadıklarımızı,bize fazla acı vermemeleri için...
Bazen kalori hesabı yapmadan yemeli her istediğimizi,sırf canımız çektiği için...
Bazen uzun uzun hesaplar yapmamak gerek,bırakmalı bu işi matematikçilere....
Bazen çocuk olmalı bir günlüğüne,dünyaya onların gözleriyle bakmak için...
Bazen korkularımızın üstüne gitmeli ,onları yenmek için...
Bazen çılgınlıklar yapmalı ,ot gibi yaşamışım dememek için...
Bazen sevdiğine sevdiğini söylemeli,bir gün geç kalmamak için ...
Bazen de erken kalkıp içinizden geleni yazmak gerek..kendiniz için ,içinizden geldiği gibi.....


Herkese güzel bir hafta diliyorum !!!

11 yorum:

  1. Canım sımsıcak bir yazı yazmışsın ,içimi ısıttı sağol...
    Acemi amigurumilerim için fikrini merak ediyorum....Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bazende sadece yasamak gerek - insanin dogasinda oldugu gibi ;)

    YanıtlaSil
  3. şu kediye ne demeli, niye kızdırdın simicim kediciği :)

    YanıtlaSil
  4. ayci'nin dediği gibi bazen sadece yaşamak gerek :)

    YanıtlaSil
  5. tatesal hiç de acemi şi olmamış .tebrik ederim


    ayçi haklısın canım...

    dolunay bu babaannemin kedisi.çekiyorum diye kızdı bana...

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL BİR YAZI HAYATIN HER DEMİNDEN BİR PARÇA VAR..
    SEVGİLİ SMİLENA BLOĞUMA HOŞGELDİN PAMUK ŞEKER İZLEYİCİM...
    BLOG DÜNYASINA GİRMEDEN EVEL DE MERAKLA İZLEDİĞİM BLOGLAR ARASINDAYDINIZ SEVGİYLE VE MERAKLA İZLEMEYE DEVAM EDECEĞİM SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  7. hoşbuldum Gönülcüm uzun bir ara vermiştim annemin ölümünden sonra ama yine burdayım işte.....

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel yazmışsınız, çok etkilendim. Elinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Efendim, ne güzel ne içten geldiği gibi, akıcı olmuş. Sıcacık. Bir de resimdeki yakışıklıyı pek tuttum. Konuşkan bir şey galiba. Yanaşma mı, gedikli mi ? acep.
    Sevgiyle....

    YanıtlaSil
  10. Semracım o enerji dolu mesajların için bir kez daha teşekkür ediyorum...
    Hayat tüm güzellikleri seninle paylaşsın...

    Bende yakılşıklıları öpüyorum...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!