23 Ocak 2016 Cumartesi

Vissmate - hijyenin yeni adı

Bir kaç hafta önce bu ürünle tanıştım . Vissmate -ultra yoğun çamaşır suyu . İnanılmaz etkili.Mis gibi kokuyor ve en önemlisi inanılmaz yoğun.Çok az döktüğünüzde bile maksimum güce ulaşıyor.İki çocuğum olduğu için ve hala yerlerde süründükleri için ,günde en az bir defa yerleri çamaşır suyu ile siliyorum.Çok beğendim bu ürünü . Bana deneme fırsatı verdiğiniz için çok teşekkür ederim Vissmate Türkiye.Sanırım sonunda doğru ürünü buldum . Alış - veriş ve haberleri takip için Vissmate Facebook sayfasını göz atabilirsiniz veya kendi sitesine bakabilirsiniz..Ayrıca artık marketlerde de bulabilirsiniz veya BURDAN bir tıkla kapınıza gelebilir .Instagram adresi @vissmateturkiye.Takipte kalın.


Mutlu bir haftasonu dilerim !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler !!!