2 Aralık 2015 Çarşamba

Limon kasası ,nasıl yün kasası olur ?!?

DSC_0115


DSC_0107


DSC_0114
DSC_0129

collage
Uzun zaman önce bu limon kasasını boyamıştım , fakat eksik bir şeyler vardı . Bugün eksiği buldum . Çok boş duruyordu ,o yüzden önüne "YARNS" yazdım. Şimdi tam istediğim gibi oldu. Dağınık iplerim yerini buldu. Eminim onlar da benim kadar mutludurlar . Yapımı çok kolay . Önce en yakın manavdan kibarca bir limon kasası istiyorsunuz. Eve gelince güzelce zımparalıyorsunuz(ince zımpara ile).Ben boya olarak " Polisan - home cosmetics"(anti aging x1) kullandım . İki kat sürdüm, anca kapandı . İnşaat malzemesi satan bir dükkandan dönen tekerlekler aldım(75 kuruş'a) .  Onları rahatlıkla yıldız tornavidayla monte ettim . Tüm bu işlemlerden sonra önce kurşun kalemle YARNS yazdım ,sonra "CADENCE - Akrilik Mat" siyah ile ince bir fırçayla üzerinden geçtim . Vernik atmadım ,çünkü verniğim yoktu ama bu hafta sonu alıcam , belki bir pıs pıs atarım.
Kolay,sudan ucuz , keyifli bir proje oldu . Ben çok sevdim, bu doğal görüntüsü çok hoşuma gitti . Bu kış sizi ahşap boyama projeleri ile bıktırabilirim , şimdiden söyleyim . Önümüzdeki günlerde dresuar yapıcam , çok heyecanlıyım , ay nasıl olucak acaba . Bir de merdiven var . Onun macerasını da tamamen bitirince yazıcam .O da çok ucuz ve süper keyifli bir proje oldu . Yaşasın mahalle esnafları.
Hadi bakalım sağlıcakla kalın !

18 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, bayıldım. İzin verirsen paylaşmak isterim:))

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki paylaşabilirsin Lalecim,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Semracım, ellerine sağlık. İyi çalışmalar:) Bakalım beğenecekmisin ??
      http://biryudumhayat-malla.blogspot.com.tr/2015/12/diy-hobi-once-sonra-limon-sandg.html

      Sil
  3. Çok güzel degil harikaaa görünüyor.bayıldım ilk fırsatta koşa koşa manava gidiyorum.inşallah verirler 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin size de teşekkürler

      Sil
  4. Ellerinize sağlık harika olmuş.Yünlerin renklerine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. bayıldım, muhteşem görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. Çokta güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Kasayı aldım malzemeleri alınca geriye yapması kalıyor 😉

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!