20 Mayıs 2015 Çarşamba

Hasır çantamın bitmiş hali

Yazlık hasır çantam sonunda bitti.İtiraf ediyorum biraz zor ördüm.Bu tür ipleri örmek çok kolay değil gerçekten,ip sert olduğu için resmen parmaklarım su topladı.Değdi sanırım çünkü çok sevdim,tam yazlık bir çanta oldu.
İnstagram'da en çok sorulan soru - ipin markası nedir?Son defa belirtmek istiyorum bir markası yok,bir etiket veya buna benzer bir şey yok üzerinde.Hasır ip veya kağıt ip diye geçiyor.Aldığım yerin ismi  "İlmek İplik" Bursa Reyhan pazarında ipçilerin olduğu sokakta bulunuyor ,kime sorsanız size yerini gösterir.Ayrıca kilo ile satılıyor ve bir çok rengi var.Sapı da yine orada bulunan bir çantacıdan aldım(ismini bilmiyorum).Aldığım yerde dikiş de yapıyorlar ama ben orada yaptırmadım,Zafer Plaza'nın orada bulunan "Pirinç han"ın ,ikinci katında bulunan bir çantacıda diktirdim.İsim konusunda çok dikkatsizim,zaten hiç aklımda tutamiyorum :)
Yapımı ile ilgili post'um  BURDA.Sanırım verdiğim bilgiler açıklayıcı olmuştur .
Bu günlük benden bu kadar.Sağlıcakla kalın!

18 yorum:

  1. Çok güzel bir çanta olmuş ben bayıldım . 😊 Güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kıskanılası :)) güle güle kullanın, ellerinize sağlık, çok mikemmel şahane olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. yaptığın herşey gibi çok çok güzel <3 <3 Ellerine sağlık. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Ayy çook güzel olmuş :) ellerinize sağlık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. ig de dedim burda da diyeyim süper bir yazlık çanta olmuş

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel çook, ellerine sağlık ben tek kelimeyle bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. hayran hayran bakakldım fotoğraflara. su tutan parmaklarına sağlık!

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmus, iyi günlerde kullanin...

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Elinize sağlık. Çok güzel olmuş gerçekten. Ben de geçenlerde aldım bu ipten. Daha önce hiç kullanmadım. Dediğiniz gibi, sararken bile ellerim acıdı. Güle güle kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Elinize sağlık, biraz geniş biraz da renkli haliyle harika bir plaj çantası da yapılabilir sanki :)
    Sayenizde tığ işi yapmaya da merak salacağım :))

    YanıtlaSil
  14. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar ! sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık Semracım... Merakla bekliyordum çantanın bitmiş halini...
    Çok şık olmuş.... Yine aynı ipten bir şapka da yaparsın sen diye hayal ettim birden :)

    YanıtlaSil
  16. Bende böyle bir çanta ördüm ama ben daha dar başlayıp yukarı doğru genişleyen şekilde ördüm. Sert durması için ne yapabşlirim ?. Nasıl yapacağım emin olamadım 😔

    YanıtlaSil
  17. Bende böyle bir çanta ördüm ama ben daha dar başlayıp yukarı doğru genişleyen şekilde ördüm. Sert durması için ne yapabşlirim ?. Nasıl yapacağım emin olamadım 😔

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!