11 Kasım 2014 Salı

Yılbaşısal hareketler-mini kart etiket yapımı

Yılın en zevkli zamanlarından biri "Yılbaşı "yaklaşırken ,kafamda bin bir proje var.Hepsini hayata geçirmek istiyorum haliyle.İlk d.i.y.(kendin yap) çalışmam etiket süslemece .Arkası önümüzde ki günlerde gelecek.Dedim ya kafamda bin tilki dolaşıyor :)))
Gelelim bu şirin etiketlere.Yine Pinterest esin kaynağım oldu.
Yaparken inanilmaz keyif aldım.
Kendi hayal gücünüzü toplayıp,nefis şeyler ortaya koyabilirsiniz.
Ben bugünlük bunlarla yetindim ama emin olun arkası gelicek,çünkü yaptıkça yapası geliyor insanın.


Gelelim yapımına.Tüm malzemeleri kırtasiyeden aldım.Fotoğrafta gördüğünüz kalemle çizdim.Beyaz yazan kalem arıyorum deyince bunu verdiler.Fiyatı da uygun -6 tl.Uni ball-Signo broad diye bir marka .Karton bildiğimiz renkli kartonlardan.Onun dışında delgeç ve makas kullandım.İpi Tchibo dan almıştım yanılmiyorsam 5'li olarak satılıyordu.İp bulamasanız da kendiniz yapabilirsiniz,kırmızı ve beyaz ipi güzelce burun birbirine dolayın,işte size iki renkli ip.Daha önce hep böyle yaptım.


İşte böyle arkadaşlar.Fikir benden yapması sizden.Bu hafta kuru dallar toplayıp,beyaza boyamak istiyorum,sonra da süsliycam.Takipte kalın bence :))
Salıyı da salladık .Keyifle kalın !!!

10 yorum:

  1. Nefis olmuş bu kartlar ;) Malzeme de basitmiş, yapmalı tez vakitte, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  3. tek kelimeyle bayıldım, ben de de siyah kağıt ve üzerine yazabileceğim grimsi bir kalem var, hemen deneyeceğim eve gidince, öptüm:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar, resim yeteneği konuşmuş yine. Siyah üzerine metalik yazı ile başka bir konsept var aklımda ama bu da çok iyiymiş:)

    YanıtlaSil
  5. Beni de çoşturdun:) Pek sevimli olmuşlar, ellerine sağlık. Bende artık havasına gireyim bari şu olayın:)

    YanıtlaSil
  6. Çok harika olmuşlar. İpe de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa bu etiketler çok güzel olmuş:)) Ben de geçen sene bu kalemi kullanarak craft kağıdına bir şeyler çizerek hediye paketleri yapmıştım, arkadaşlarım çok sevmişti:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :) bende de çoktan başladı yılbaşı havası :)

    YanıtlaSil

  9. Her zaman ki gibi zarif çalışmalar ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  10. ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELLERİNİZE SAĞLIK.BEYAZ KALEM FİKRİNİ TUTTUM

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!