15 Kasım 2013 Cuma

Made With L❤VE


Kendi yaptıklarınızı insanlara ulaştırırken en keyifli kısım paketleme kısmı.Ben bu kısma bayılıyorum.Elimden geldikçe de özenle hazırlamaya çalışıyorum.Hem göze hem kalbe hitap etsin di mi ?!? :)))
İlla ki sevgi olacak,sevgisiz yapılan hiç bir şeyi sevmem ben.Hani yemek yaparken ,malzemeleri tam koyarsınız ama bir şey eksik olur ya işte o eksik sevgi :))) Onsuz hiç bir şeyin tadı tuzu yok.
Pinterest benim en güzel kaynaklarımdan biri.Tüm etiketleri ordan çıkardım.Kırtasiyeler artık yapışkanlı etiketlere de basıyorlar hem de çok ucuza .


Bu örneği çok seviyorum,hem hediye paketinde hoş duruyor hem de bardak altlığı olarak kullanılabilir.
Ve paketlerin vazgeçilmezi -kağıt bantlar .Eskiden mumla arardık ve bulamazdık .Ivır zıvır mutluluğun adresi www.ibeking.com,iyi ki varsın,her şeye bayılıyorum.Bilmeyen varsı bakın derim . Oradan zor ayrılacaksınız :))
Minik hayvan yüzü figürleri de güzel bir paket süsü olabilir,aklınıza gelen her şey yapalabilirsiniz .Mesela bir ayıcık,köpek ,kedi suratı pek sevimli olur,minik bir kardan adam,Noel baba v.s. Fikir benden yapması sizden...
 Hayırlı cumalar !!!

13 yorum:

  1. Her birinin sevgi ve özenle hazırlandığı belli, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum ben de paketleme olayına. Bazen çok uzun sürüyor, on saat ne yapacağıma karar veremiyorum ama sonunda hep çok mutlu oluyorum:)
    Senin paketlerinin de her biri ayrı güzel, alanlar kimbilir nasıl mutlu olmuştur...
    Sevgi ile yapıldığı her hallerinden belli...

    YanıtlaSil
  4. Nasıl özenli, nasıl şık, nasıl güzel bütün paketler, üstlerindeki süsler, işlemeler, bantlar. Tebrik ediyorum vallahi, ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  5. Hepsine bayıldım.Zaten Instagram'dan takip ediyorum sizi.Her gün ne yayınlayacaksınız diye heyecanla bekliyorum.Ben de hediyeden çok paketlemesini seviyorum.Ne eğlenceli bir iş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, hediye paketleri benim için de çok önemli, hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
  7. Bu hediyeler insanın açmaya kıyamayıp öylece kalsın diyeceği şıklıkta paketler, çok özenli ve bir o kadar da zevkli, bende çok önem veririm sanıyordum ta ki sizinkileri görene kadar :)

    YanıtlaSil
  8. Pinterest iyiki var benimde ilham kaynagim :) kesinlikle katiliyorum hersey sevgi ile guzellesir.
    Her detayin ayri guzel ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  9. seviyorum böyle seyleri:) sevgler

    YanıtlaSil
  10. harikasın canım:) fikirlerle dolu rengarenk hamaratlısın.iyiki sana rastlamışım

    YanıtlaSil
  11. Harikalar, ellerinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  12. hepsi birbirinden güzel olmuş eskiden en sevmediğim paketleme kısmıydı şimdi benimde en keyif aldığım kısım oldu ,materyaller de çoğaldı.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!