8 Ocak 2013 Salı

Ordan burdan

Öncelikle herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.Dilerim bu sene herşey herkesin gönlüne göre olur !!!
Ne güzel bir kış yaşiyoruz.Okullar yarın da tatil. Aman kimse hasta olmasın bu havada.Geçen hafta epey yordu beni grip.O yüzden her gece doğal yöntemlerle güçlendiriyoruz bünyemizi.Bu arada hep mutfakta bişeyler yapasım var .Bugün ayva tatlısı yaptım.Ah ne olacak bu halim.Yılbaşında yaptığım kestaneli pilavın tarifini unutmadım yazıcam(Kitanam için).Battaniyem de bitmek üzere.Kar manzarası eşliğinde örmek pek keyifli oluyor .Tavsiye ederim.Bizden bugünlük bu kadar.Sevgilerimle :)))









20 yorum:

  1. Kar bir başladı hala devam ediyor Smilenam.
    Yeni yılını yürekten kutluyor, hep mutlu olmanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafların ne kadar samimi çıkmış.Örgüden anlasam ben de o battaniyeden örmeyi çok isterdim.Bir an önce bitirir kullanırsın inşaallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah biter biran önce .teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Bu soğuk havaya inat sıcacık fotoğraflar, battaniyenin renklerine bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok soğuk ısınmaya çalışiyoruz bu şekilde Fadişçim ❤

      Sil
  4. Sana da mutluluklar dilerim Aslıcım .Burda da kar devam ediyor

    YanıtlaSil
  5. Senin yaptıkların çok iştahımı açıyor yaf... :) Örgün bile :)) Daha sık yaz.

    YanıtlaSil
  6. fotoğraflar içimi ısıttı:))sevgiler

    YanıtlaSil
  7. harika kareler ve renk renk büyüyen bir güzellik var orda:)) kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun Smilenam, ne güzel foto.lar. Kar bugün de devam ediyor, kuzucuklarınla güzel bir gün dilerim bu gün için de sana:)

    YanıtlaSil
  9. KAr manzarası o kadar güzel ki eminim elinde örgünle bir yandan manzarayı seyretmek bir yandan da kahveni yudumlamak resmen mest eder insanı...

    YanıtlaSil
  10. İyileştin dimi artık:) Gözlerim yolda tarif bekliyorum Smilenam:)
    Ben de 2 gündür kar nedeni ile idari izinliydim, güya evde dinlenecektim ama mutfaktayım senin gibi:) bir sonraki doktor randevusuna 1-2kg daha alarak gideyim diye uğraşıyorum:)))Öpüyorum seni ve kuzucukları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim yavrular sümüklü bu ara :))) iyi olmuş izinli olman bu karda zor olurdu.sakın fazla kilo alma kuzum gerçi hiç belli değil .şimdi yazıyorum tarifi .öpüyorum seni

      Sil
  11. Canim cok gecmis olsun kar guzel tadını cikartalim:)
    Bütün kareler harika :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!