9 Ocak 2013 Çarşamba

Kestaneli pilav - yeme de yanında yat :)))

Bu nefis pilavdan yılbaşı gecesi yapmıştım.Sevgili Kitanama da söz vermiştim tarifi vermek için,biraz gecikmeyle de olsa işte tarif :)))
Malzemeler:
1 kase kestane( ben
fırında pişirdim )
1 tatlı kaşıgı çam fıstığı ve kuş üzümü
1 büyük boy havuç ( küp küp doğranmış)
1 tatlı kaşığı tarçın,tuz ve karabiber
Kavurmak için 1 tatlı kaşığı tereyağı ve biraz çiçek yağ
2 su bardağı pirinç
3 bardak su

Yapılışı:
Önce küp küp doğranmış havuçlar güzelce kavrulur,daha sonra sırasıyla çam fıstıkları,kuş üzümü ve minik minik doğranmış kestaneler de eklenir.Biraz kavurduktan sonra pirinçler ve baharatlar da eklenir ve güzelce harman ededilir.Bu aşamadan sonra su eklenir ve kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirilir.İşte bu kadar.Biz çok sevdik.Değişik bir lezzet arayanlara tavsiye edilir.
A F İ Y E T O L S U N !!!

Bir bere daha ördüm - angry bird .Tam bu ara herşeye tepki gösteren ergen oğluma .Sırada Mickey Mouseli var o da kendime :)))




10 yorum:

  1. çoookkk güzel olmuş
    ellerine sağlık bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Oy oy hemen ilk fırsatta yapacağım, teşekkürler Smilenam!
    Bu arada ölçülerde göz kararı dememişsin ya bitanesin:))
    Angry bird bere süper olmuş, seninkini de bekliyorum:)
    Çook öptüm!

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım böyle değişik pilavlara ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ama çok angry olmuş bu :))) Ellerinize sağlık, hem pilava, hem bereye :))

    YanıtlaSil
  5. Becerikli hatun kişi ,sizin evin ahalisi ne kadar şanslı olduklarının farkındadırlar inş:)Kocaman öperim:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Smilenam, pilav nefis görünüyor. Hele ki şapka, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. pilav çok lezzetli görünüyor, şapkaya ise bayıldım:)

    YanıtlaSil
  8. pilav nefis görünüyor ellerine sağlık tatlım:)
    o bereye bayıldım ki:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!