10 Ocak 2012 Salı

Rejim mi ??? O da ne demek....

Bu kelimeyi hayatımdan sonsuza dek çıkardım.Hatta sandıklara sakladım,yetmedi,üstüne bir de yükler eklemedim kimsecikler açmasın diye,kaçamasın diye.Tamamen çıktı hayatımdan yani.Çıktı çünkü kendisi bende alerji yapıyor.Ben hafif balıkgillerdenim ve hayatımın yarısı rejimle geçti.Bu sene anladım ki rejim kelimesi bile bende ters etki yapıyor,kendisi ise bana hep daha fazla kilo ile geri dönüyor.Artık rejim ,diyet,perhiz ve buna benzer herşeyi yasakladım kendime.Ben rejim yapınca çok güzel kilo verenlerdenim.Fakat ne yazık ki yine verdiklerimi geri alanlardanım.Şimdi dengeyi buldum.Sağlıklı beslenmek en önemli nokta .Bol sebze,az et,az şeker ve bol yürüyüş.Uzun zamandır aynı kiloda durmaya çalışıyorum.Biraz rejim yapayım deyince vermek ne mümkün ,aksine alıyorum.Yasak olan herşey beni geriyor,bunalıma sokuyor.Çikolata krizleri yaşıyorum resmen.Şimdi durum çok farklı.Herşeyi yiyiyorum .Az ve sık.Doz çok önemli.Büyük tabakta sunum çok şık olsa da ben küçük tabaklarda yemek yiyiyorum.Mümkünse uzatıyorum.Tabii yanımda robot gibi saniyede yemeyini yutan kocamın ritmine kapılmazsam :)))Diyeceğim şu ki illaki ölümüne rejim değil ,sağlıklı beslenmek hayatımızın bir parçası olmalı.Sorarım size hanginiz sıkı rejim sonrası senelerce kaldınız verdiğiniz kilolarda ...Elbet çıkar bir kaç kişi ama genelde herkes az bir kısmını geri alıyor.Bir de harcadığımız paralar var ki,oraya hiç girmeyeceğim.
Keşke daha fazla yürüyebilsem ve her gün bahane üretmesem.Kışın çok soğuk,yazın çok sıcak,ilk baharda bahar yorguğunluğu,sonbaharda yağmurlar...:))))Durumlar böyle bayanlar.
Uzak dursun bende rejimler :))))

10 yorum:

  1. hahaha sanki beni anlattın
    inadına yiyesi gelenlerdenim bende :)))))))) bu yüzden hiç rejim yapamadım

    YanıtlaSil
  2. :)))))) ben yapıyorum da ne oluyor.yine geri alıyorum....

    YanıtlaSil
  3. benden de uzak dursun hayatım benden de....

    YanıtlaSil
  4. aynı kaderi paylaşıyoruz bakalım benim sonum ne olacak

    YanıtlaSil
  5. aynı kaderi paylaşıyoruz bakalım benim sonum ne olacak

    YanıtlaSil
  6. simi yapma ben diyete girdim bu gün

    YanıtlaSil
  7. yaaa ben de aynen bu durumdayım şuanda.. Geçen 1 şubatta başladığım diyetle 6 ayda 12-13 kg. kadar verdim , 2-3 ay aynı kiloda kaldım ama son 2-3 aydır 5 kg kadar geri aldım.. zayıflamak değil, onu korumak mesele, ben de bunu başaramadığım için çok kızgınım kendime :(

    YanıtlaSil
  8. aynen katılıyorum canım...

    YanıtlaSil
  9. hepımızin ortak derdı kaderdasım benım :)bu arada senınkıler karnıbahara lahanaya kanmaz sekerım :)

    YanıtlaSil
  10. bayıldım yayınına :)) keyifle okudum...ama azimliyiz verilen kilolar alınmasın geriiii :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!