10 Ocak 2012 Salı

"Gizli anların yolcusu" Ayşe Kulin ve bir kaç kitap daha


Ne anlar  ne yolcu ama.Ayşe Kulin son kitabında oldukça ilginç bir konuya parmak basmış-eşcinsellik.Ben her ne kadar modern düşünceli olsam da bana biraz itici geldi yazılanların bazıları.Gerçi yine ustalıkla yazılmış ama diyorum ya İlhami beyin çapkınlıklarını okurken midem bulandı.Yazın "Hayat" ve "Hüzün"isimli kitaplarını da okumuştum.Çok keyifle bitirdim ikisinide.
Şu anda "Sürgün" isimli kitabı okuyorum.Gerçek bir hikaye.Fena gitmiyor.
Bu sene daha önce okumak isteyip te okuyamadığım bir çok kitabı okuma fırsatı buldum.Mesela Elif Şafak'ın bir çok romanını okudum-"Mahrem"(çok beğendim),"Araf"( bu da değişikti),"İskender"(çok beğendim)"Baba ve piç"(bunuda çok beğendim)"Bit palas"( fena değil).
Canan Tan'ın okumadığım kitaplarını art arda okudum.Birşey farkettim hepsi çok benziyor birbirine.Konu aynı sanki.İki aşık,bir şehir,bir kayınvalide,ölüm ,çocuk ve tekrar yaşam.Okuduklarım"Piraye","Eroinle dans"(çok güzel),"İz"(güzel),"En son yürekler ölür"(düşündürücü hala organ bağışı kafamda netleşmedi).
Gelelim çok beğendiklerime"Uçurtma avcısı" ve "Bin muhteşem güneş"(Khaled Hosseini).İkisini de çok beğendim .
Beğendim kitaplardan biri de "Leyla"Alexandra Cavelius,hep göz yaşıyla okudum.Niye bu dünyada böyle kötü insanlar var ??? 
Bir de okumaları için kitaplarımı verdiğim arkadaşlar bir de geri verseniz.Çok kıymetlidir kitaplarım çooook....

P.S. Bu elmalar,yıkandı,kurutuldu,bir güzel parlatıldı ve masaya yerleştirildi.Gelip geçen kuzularım dayanamayıp bir güzel yediler.Elma yedirmenin yollarından biri.Küçük hilelerle oldu işte... Karnıbaharla lahanayı  da koysam oraya,acaba aynı etkiyi yaparmı ??? :))))
Yine uzun bir post oldu....



10 yorum:

  1. bu ara biraz ihmal ettim ama vazgeçilmez birşey kitap benim için de. hiç okumasam günde en az 2 sayfa okurum illa ki. Ayşe Kulin in bu kitabını gidip gelip inceledim ama alamadım bir türlü, elimde Aşkın Gözyaşları var bu ara. tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. ilkini okudum Yasemincim.sonra devamı çıktı almam gerek,2 ve 3 oldu galiba .gerçekten çok güzel....

    YanıtlaSil
  3. Okunacak 6 kitabım var sırada :( bitirir bitirmez bende almak istiyodum ki vazgeçtim sanırım.Bazen en çok okunanlar listesi bile çok etkileyici gelemiyor.Kim istemez o elmaları mmmm benim bile canım çekti =)

    YanıtlaSil
  4. evet öyle aslında .bazen sadece isim satıyor :))) elmalara bende dayanamıyorum.şimdi bir tane götürdüm :)))

    YanıtlaSil
  5. ayşe kulin den daha kötü bir kitap çıkmadı sanırım.. bizim susanna tomarro muz oldu :)

    YanıtlaSil
  6. ayşe kulinin bu kitabını da diğerleri gibi bir solukta okudum ilhami nasıl bir varlıksın diye düşünmeden edemedim.ama sonunu beğendim dersem yalan olur.
    canan tan çok seviyorum dediğinede katılıyorum en sevdiğim yüreğim seni çok sevdi o bakımdan yazarın yeri ayrı bende.
    uçurtma avcısı ve bin muhteşem güneş elimin altında ama daha okumadım en kısa sürede başlayayım madem güzel:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. canan tanin nerdeyse tüm kitaplarini okudum diyebilirim :)

    en son cikan kitabinida siparis verdim kitaplarini her defasinda bir solukta bitirenlerdenim bende ...

    diger yazarlarin henüz hic bir kitabini okumadim :)

    YanıtlaSil
  8. çok hoş blogunuz bazı sorularım olacak :)

    1. Bu fotoğrafların kenarlarını nasıl yuvarlak hale getiriyorsunuz ?
    2. Fotoğraflar için bi renk ayarlaması filan yapıyormusunuz hangi sitede ?

    3. makinanızın markası modeli nedir ?

    Sorularım bitmiştir sayın hakim söz smilena da :)

    YanıtlaSil
  9. Tavsiyem UÇURTMA AVCISI adlı kıtabın filminide seyretmeniz. Uzun süre etkisinden kurtulamayacaksınız...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!