20 Temmuz 2011 Çarşamba

İyi ki doğdun küçücüğüm!!!



Bugün benim küçücüğümün, Berkemin doğum günü.Beş sene önce hamile olduğumu öğrendiğimde,bu sefer kesin kızdır dedim.Buna o kadar emindim ki doktorlar erkek dediğinde inanmamıştım.Son güne kadar senin hep kız olmanı istedim.Doğuma bile giderken inşallah hata yapmışlardır (böyle vakalar yok değil) diye ameliyata girdim.Uyandığımda seninle karşılaştım.Siyah kocaman gözlerini açmış,meme arıyordun vee işte o an aşkımız başladı.Seni koynuma aldığımda tüm kız hefesim kayboldu.Sen benim bebeğimdin ,sağlıklıydın ve bu bir anne için en önemli olan şey.

Seni çok seviyorum bitanem .Yeni yaşın kutlu olsun.Hep böyle mutlu ve sağlıklı ol.Bu sene okula başlıycaksın,umarım abin gibi iyi bir öğrenci olursun.İyi ki benim oğlumsun,küçücük tatlı erkeğim,anne seni çoooooooooook seviyor !!!

10 yorum:

  1. nice güzel yaşlara...
    bu arada daha önce yazma fırsatım olmamıştı.başınız sağolsun,mekanı cennet olsun kayınpederinin.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Allah bağışlasın.Doğum gününüz kutlu olsun nice güzel yaşlar diliyorum.
    Başınız sağolsun Allah sizlere uzun ömürler versin .

    YanıtlaSil
  3. sağlık, mutluluk, huzur ve neşe içinde geçireceği başarılarla dolu bir hayatı olsun inşaAllah

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Oyy annesi, doğum günü kutlu olsun bu güzel delikanlının:)) Allah uzun ömür versin:))

    YanıtlaSil
  5. çok şeker bu yakışıklı nice senelere sağlık ve mutlulukla sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir yazı olmuş,içten,yürekten...tüm annelerin duıygularını kabartan bir yazı....siyah gözlü yakışıklı o delikanlının doğum günü kutlu olsun,daha nice yıllara sağlıkla mutlulukla ulaşsın...(çok tatlı maşallah) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  8. ömrü boyunca mutlu huzurlu olsun insallah, doğum günün kutlu olsun yakışıklının, nice nice yaşlar

    YanıtlaSil
  9. Ne de guzel anlatmissin canim ^_^
    Kutlu olsun dogum gunu,pek tatli olmus,buyumus de ^_^ Operim ben de...

    YanıtlaSil
  10. Bizde kutlarız balböceğinin yeni yaşını:)) Çok yakışıklı maaşallah! Bahtıda güzel olsun inşallah:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!