14 Ocak 2009 Çarşamba

Galiba suçiçeği olduk :-((



Düm Efe okuldan halsiz,yorgun ve şiddetli bir baş ağrısıyla döndü.Her zaman kurt gibi acıkan oğlum yemeye dokunmadı bile.Gözünün altında sivilce şeklinde bir kabarcık vardı.Hemen vicüdunu kontrol ettim ve ayağında da buna benzer bir sivilce buldum.İlk şüphelendiğim şey tabii ki suçiçeği oldu.Sabah uyandığımızda göbeğimizde ,kolumuzda ve yüzümüzde birer tane daha buldum.Hemen doktora danıştık, suçiçeği olma ihtimali varmış.Akşama babamız gelince Efeyi doktora götüreceğiz.O zaman kesinleşir.İşin en üzücü kısmı bulaşıcı olduğu için büyük ihtimalle Bero'ya da bulaşacak.Daha da kötüsü babamız çocukken suçiçeği olmamış.İstermisiniz üç adamım da suçiçeği olsun.Allahım yalvarırım olmasın böyle birşey.Zira ben şu üç adamın kaprisleriyle nasıl baş ederim .

14 yorum:

  1. Canım benim geçmiş olsun inşallah babaya bulaşmaz.Berkeye bulaşsın ama sıkma canını bir seferde çıkar ikisi de ne yapacaksın.
    Şimdi kremleri filan var pek iz kalmıyor ama kaşımamaları daha iyi.
    Şimdiden kolay gelsin ve çok geçmiş olsun diyorum...

    YanıtlaSil
  2. Evde 3 erkekk zaten işin zor :)bide üçü bi yerde su çiçeği olursa vay halinee :) Şaka bi yana umarım en hafif şekilde atlatırsınız bu işi, şimdiden çook çok geçmiş olsunn.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım, hepsinin birden hastalanırsa çok kötü, neyse şimdiden acil şifalar...

    YanıtlaSil
  4. Çok çok geçmiş olsun canım..Umarım çok hafif atlatırsınız.Ama şimdi kolaymış kremler falan.Belki de su çiçeği değildir...

    YanıtlaSil
  5. Canım okulda bit mi varmış,ayyy allahım ya .. Nasıl yolluyorlar okula çocukları ,ayy şakıntı tuttu beni şimdi :)

    Efe suçiçeği mi olmuş,kıyamam kuzuya ya,aşısı olduğu haldede bulaşıyor sanırım dimi...Eşine bulaşmasın elbette,onlar çocuktan beter çünkü :)
    Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun.Anılın kurdeşenlerden olmasın sakın.Su çiçeğine benziyordu.Sana reiki yolluycam metalleri çıkart.Bol enerjiye ve şifaya ihtiyacınız var çünkü:(

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun.3 erkeğinde olması fena allah sana kolaylık versin Hafif şekilde geçirirsiniz inşallah

    YanıtlaSil
  8. Efe ve Berke bir şekilde mutlaka geçirecekti zaten , çabuk olmasında fayda var . Ama baba işi zor.Yetişkinlerin nazı çekilmiyor :))
    Geçmişler olsunn . Dilerim hafif geçer.

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun gecen sene ablam oğlu ve eşiyle başetmek zorunda kalmıştı sizin dediğiniz gibi aynen

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun. muhtemelen bulaşacaktır. inşallah birine bulaşması diğerinin iyileşmesine denk gelir.

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar hepinize geçmiş olsun dilekleriniz için sonsuz teşekkürler.tek tek cevap yazamadığım için kusura bakmayın.hep yanlarında olmak istiyorum kedi köpek misali bir durum var ortada..

    YanıtlaSil
  12. Smilenacim insallah alerji falandir ama baba su cicegi olmamissa, babaya daha cok ilgi gerekecek o zaman... Insallah alerjidir diyorum :)

    YanıtlaSil
  13. SARI PAPATYAM GEÇMİŞ OLSUN. AH BE TEYZOŞUM BENİM ŞU AN YANINDA OLMAYI ÇOK İSTERDİM. KENDİNE İYİ BAK BEBEĞİM. ÖPÜMMMM

    YanıtlaSil
  14. aşkımmm kıyamam ablam sana benn bitanemm çok geçmiş olsunn en yakın zamanda iyileşirsinn bitanemmm.....

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!