23 Şubat 2020 Pazar

Nakışla kazak süsleme

Hello blog okuyucularım !!! Bilmeden kazağımı çiçeklerle süsledim , meğer bu sene moda olan bir şeymiş . Daha önce ördüğüm bir hırkanın moher tarzı ipleriyle süsledim . Kazağımın dokusuyla çok uyumlu oldu ve bence resmen havası değişti . Artık sıkıcı bir yeşil kazak değil , çiçek bahçesi bir yeşil kazak oldu .
Nasıl yaptığıma gelince . Tüm teknikleri tabii ki sevgili Pinterest'ten bulup uyguladım   . Biri tohum işi , diğeri de klasik çiçek işleme .
Çiçekleri bu şekilde işledim , fakat beşten fazla yaprakçık yaptım , yeşil yaprakları da böyle işledim . Ortası tohum işi , yani iğnenin üzerine ipi iki üç defa dolayıp batıyoruz ve tohumcuk oluşuyor ...


Siz de sıkıcı kazaklarınızı biraz renklendirin  derim .


Arkadaşımın tatlı köpüşkosu beni çok seviyor  tabii ben de onu...

Mutlu hafta sonu !!!

3 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!