27 Nisan 2018 Cuma

Örgü mandala ile t-shirt yapımı

 Hello  . Bu kış kursta mandala örme dersimizde ,mandalayı bir çok yerde kullandık . Kimisi kazak süsledi , çanta runner , kırlent , kot ceket .Yaz gelince de t-shirtlere uygulama yapıldı . Şu an yıkılıyor instagram . Ne güzel herkes yapsın , giysin  , mutlu olsun lütfen . Fikir bana ait değil . Zaten uzun yıllar Pinterst'te var . Yanlış bir anlaşılma olmasın . Belirtmeden edemeyeceğim :)
 İp olarak "Yarnarts jean "kullandım .Tığım 2,5 mm . Her ip ve renk kullana bilirsiniz .Tamamen sizin tercihiniz . Örün , dikin , giyim . T-shirt'e ince bir iple tutturdum . Siz hayalet iple de dikebilirsniz . Ben o anda bulamadığım için , ince bir dikiş ipi kullandım .




 Mutlu bir gün diliyorum !!!

3 yorum:

  1. Yaratıcı ve zevkli kadın, ilham kaynağısın, ellerine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy çooook güsellll, ellerinize sağlık, yüreğinize sağlık, maşallah...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!