5 Mart 2018 Pazartesi

200 günde battaniye - 200 days of Granny Square


 Sizi şahane bir projeyle tanıştırmak  istiyorum.  Önce bu projenin sahibiyle tanıştıracağım . Dünya tatlısı Ezgissimo  . Nedir bu proje ? Her gün  farklı bir parça (granny square)örüyoruz ve 200 gün sonra rengaren bir battaniyemiz oluyor . Birlikte hem sabrımızı test edeceğiz , kalan ipleri değerlendireceğiz ve ortaya hayallerimizi dökeceğiz . Ben çok keyif aldım bu işten . Benim gibi maymun iştahlı bir insansanız ,bu proje tam sizi göre . 


 Benim granny'ler bunlar ,her gün farklı bişey örmek çok keyifli .

 İp olarak ne kullandın derseniz  . Hobium yeni bir ip ürettiler "La mia cottony" . Biraz ondan,biraz da Dinç iplik kullandım şimdilik . Fakat evde ne varsa herşeyi değerlendireceğim , amacım bu  . Tığ olarak 2,5 mm ve 3 mm kullandım , ipin kalınlığına göre .
Bu arada sözümü de tuttum bak gördün mü , üst üste iki yazı yazmışım :)


Şimdilik iyi akşamlar , bakarsınız yarın ördüğüm en son eteğin de postunu yayınlarım . Coştum sanki . Sonra bıkmayın benden , söylemedin demeyin ....

6 yorum:

  1. blog okumayı seviyorum, siz yazın :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl dünya tatlısı sensin :) Bon bon şeker gibi hepsi, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzeller hepsi de :) Harika...
    Ben beceremiyorum, yani tığ işini yalnızca biri öğretirse yapabiliyorum. Örnek çıkaramıyorum. O yüzden de hanımdilendibeybeğendi den bir gram ileri gidemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bu projenin bir benzerini bundan yaklaşık beş yıl önce ben yapmıştım kendi kendime. Eşim o zamanlar askerdeydi. 150 güne 150 motif örmüştüm ve adını da tezkere battaniyesi koymuştum. Ahhh aahh Muş’ta çalışıyordum o zamanlar. Neyse işte ördüm motiflerin bir kısmını ölçtük biçtik o kadar kocamaaaaaan birşey olacak ki, hepsini birleştirmedim kalanını yastık yapmıştım. Hala kullanıyoruz taş gibi. Sizin motifler renkler desenler çok çok güzel!! Ya bu arada blogculuk, böyle güzel özenli fotoğraflar çekmek, uzun uzun yorumlar yazmak ne güzeldi eskiden, İnstagram da güzel hızlı Bilgi alışverişi var fakat bloğun sıcaklığı yok.. her neyse, motifler Harika elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Senden bıkmak mümkün mü? Sen yaz, çiz, paylaş. Biz sevindirik olalım :)

    YanıtlaSil
  6. örgü aşktır..örgü örerek beyinlerimiz daha hızlı calısır ve bu sayede unutkanlıga karşı kendimizi korumuz oluruz.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!