25 Temmuz 2017 Salı

Granny square ile tişört süslemece

Selam tatlı blog takipçilerim . Yaz geldi , böyle tembelleştik . Elbet sonbahar gelecek , hatta artık sabırsızlıkla yolunu gözlüyorum . Şu çok net , artık sıcağı sevmeyen bir insanım ben . Aslında iş konusunda çok tembel sayılmam . Devamlı bir şeyler yapıyorum , fakat iş bilgisayara gelince duruyorum . Gelelim hemen bugünkü projeye . Uzun süre önce yapıp paylaşma fırsatım olmamıştı . Bugün bu işi toptan yapacağım . Bir  kaç post art arda görürseniz şaşırmayın :)
Granny square veya bizim dilimizde hanım beğendi bey dilendi(veya tersi mi ) örneği ile yaptım . Tarif etmeme gerek var mı yapılışını bilmiyorum .Herkesin en çok kullandığı örnek . Yine de takılırsanız seve seve anlatırım . İp olarak "CATANİA" kullandım , nefis bir ip , bayıldım resmen  , diğer iplere göre hem gramajı az , hem de fiyatı fazla . Fakat buna değer kesinlikle .Tığ olarak 2,5 mm. kullandım ama 2 mm. ile de örünce çok düzgün duruyor . Paylaşabileceğim bilgiler böyle ...

DSC_0483

DSC_0482

DSC_0491

DSC_0492

collage
Sağlıcakla kalın ! Sırada bakalım ne var ?!?

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!