22 Ocak 2016 Cuma

Bu cookie başka bir cookie

001

Bizim evde en çok bu kurabiye sevilir.Bol çikolatalı,yumuşacık,tereyağlı,yeme de yanında yat tarzında.Çikolata nereye girse mutluluk getiriyor kardeşim, bu net.
010
Bu sefer farklı bir tarif denedim ve çook beğendik.Ne zamandır paylaşıcam diye bekliyordum bugüneymiş kısmet.Tatilde belki sizde yapmak istersiniz yorgun savaşçılara.Annem kıyamam ben onlara,ah ah evlat nasıl bir şeydir yahu.Evet sapmıyoruz konudan ,cookie'den yapın şefin tavsiyesidir. . Tarif BURDA sevgili Damy's Kitchen blogunda .Şahane tarifleri var,bayılıyorum kendisine...ve tabii ki kocaman teşekkürler.
013


100

Keşke her şeyi dilediğimizce yesek ve hiç kilo almasak.Var mı böyle bir dünya.Varsa beni de alın oraya.
Mutlu bir haftasonu dilerim.Yavrulara şahane bir tatil olsun.Bakalım ödevler ne durumda.Panik yok yine bırakırız biz son iki güne :)
Kalın sağlıcakla !!!

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!