26 Haziran 2015 Cuma

Gecikmiş İstanbul post'u

Geçen ay İstanbul'a İnstagram da tanıdığım tatlı arkadaşım Honey'imle buluşmaya gittim.Harika saatler geçirdik.
İstanbul biraz bulutluydu ama gezmek için şahaneydi.Kadıköy iskelesinde buluştuktan sonra,karşıya geçtik. Karaköy'e gittik.Burayı turladık.


"Fransız çıkmazı"nda şirin bir kafede oturup,bişeyle yiyip içtik.Canım arkadaşım harika bir gündü.Tekrarlıyalım en kısa zamanda ,olmaz mı???


Fazla fotoğraf çekemedim,sohbet koyu olunca ,çekmekle oyalanmak istemedim ama dönmeden önce bir hatıra fotoğrafı çektirdik.Çok mu güzeliz nee :) ?!?
Honey'ciğim her şey için teşekkürler.İyi ki tanımışım seni.Arkadaşlığın benim için çok değerli,Bursa'ya bekliyorum bu arada.
Hayırlı bir cuma ve keyifli bir haftasonu dilerim !

4 yorum:

  1. Cok güzelsiniz tabii ;) Birgün hepberaber bulusmak dilegiyle <3 <3

    YanıtlaSil
  2. bir gün yüz yüze tanışmak bize de kısmet olsun inşallah :) ne güzel bir gün olmuş gülen yüzlerden belli :)

    YanıtlaSil
  3. Seni tanımak, seninle tanışmak en güzel bir şeydi benim için de. Ama çok zaman geçti görüşemedik... Ramazan bitsin de görüşelim lütfen 💕

    YanıtlaSil
  4. cok tatlısınız semracım yaaa :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!