9 Haziran 2015 Salı

Babalar Günü için "Kendin yap" projesi- Father's Day "Diy" project

Babalar günü yaklaşırken,kendi ellerimizle(gerçi bunları çocuklardan yardım almadan yaptım) birşeyler yapmayı daha çok seviyorum.Gerçekten pahalı hediyeleri sevmiyorum,bu tür şeyler çok daha anlamlı ve özel geliyor bana ve sanırım bunları alan kişi de aynı duygular içerisinde oluyor.
Bu projeler için nereden esinlendiğim belli -PİNTEREST . Yalan yok.Fikirleri hem biriktirmeyi,hem de uygulamayı çok seviyorum.Bu fikri de çok sevdim ve tabii ki hemen yaptım.Gerçekten yapımı çok kolay.Renkli kartonlar,makas ,delgeç ve ip - ihtiyaç olan malzemeler bunlar.
Ben harfleri çizmeden kestim , sadece kartonları eşit boyda kestim ki hepsi aynı  olsun.Siz ister çizin ,ister göz kararı kesin,sizin yeteneğinize kalmış.Kestikten sonra delgeçle eşit  yerlere delikler açtım ve aralarına ip geçirdim.Bu şekilde şirin bir duvar bunting'im oldu.
Duvara da asınca tamamdır.
"Happy Father's Day" - Mutlu Babalar Günü
Gelelim kartımıza...
Ben A4 boyunda renkli bir karton kullandım(boyut ve renk zevkinize kalmış).
Malzemeler-renkli karton,iki gömlek düğmesi,desenli kağıt,yapıştırıcı ,cetvel ve makas
1) Kağıdı ortadan ikiye kıvırın.
2)Kağıdın bir tarafını 4 cm.genişliğinde kesin(bu kartın arka kısmı oluyor).
3)Bu sefer yaka kısmını oluşturmak için sağdan ve soldan 4 cm.'lik bir kesik oluşturun.
4)Kesmiş olduğunuz kısımları eşit şekilde karşılıklı getirin
5)Önce kravatı ,sonra yakaları ve en son düğmeleri yapıştırın.
Ve mutlu son kartımız hazır.En son fotoğrafta kravatın yapım şeması var.Kolaylıklar dilerim.Ben bir kart daha yapıcam,Birini Bero ,birini de Efe versin.Artık içine duygularını nasıl isterlerse öyle döksünler.



Sağlıcakla kalın.Güzel bir salı diliyorum !

1 yorum:

  1. kesinlikle çok daha anlamlı oluyor ellerine sağlık çokta güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!