2 Şubat 2015 Pazartesi

Pazartesi projesi- tutaç yapımı

Yorgun bir haftaya merhaba.
 Tutacak veya tutaç ,hatta potholder diyebiliriz ya da her neyse örmek hoşuma gidiyor.Kalın iple çok daha güzel oluyor aslında ama ben elimde ne varsa onunla yaptım .Kenarlar o sebeple biraz yamuk duruyor ,sık iğne geçmeme rağmen.
 Yapılışı çok kolay,istediğim boyutta ilmek atıp, kesme şeker örneğini uyguladım-dört düz ,dört ters,dört sıra örülüyor sonra da sıraları değiştiriyoruz.

 İp:ihraç fazlası yün bir ip(markasız)
Şiş:4 numara
Çiçekler:Ören Bayan Dora(söz bir dahaki sefere çiçeklerin yapımınıda yazıcam)
 Benden bugünlük bu kadar.Keyifli bir hafta diliyorum hepinize!


7 yorum:

  1. çok şeker görünüyor. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. örgü öresim geldi:)
    çok ama çok cici..
    ellerine sağlık,

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuş bu yine!! Cıvıl cıvıl ne güzel...

    YanıtlaSil
  4. Zevkli renkli çok güzel olmuş eline sağlık. Şükran Kılınç �� ��

    YanıtlaSil
  5. örgü işlerinden anlamıyorum ama bakmaya doyamıyorum

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba bende yeni blog sahibiyim sizlerden çok şey öğreniyorum bloglarda gezmek en büyük zevkim sizlerin destek önerilerinizi ve tabi ziyaretinizi bekliyorum adresimhttp://yasmininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. merhaba bende yeni blog sahibiyim sizlerden çok şey öğreniyorum bloglarda gezmek en büyük zevkim sizlerin destek önerilerinizi ve tabi ziyaretinizi bekliyorum adresimhttp://yasmininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!